#1 Skrevet Mars 22, 2009 Hvilken front er det? Er det en normal golf sportline front? Eller er det gt , eller gti front? Ser det er emblemfri grill, og rillene i fangeren er byttet til de rillene med mindre mellomrom og flere riller. Hvilken front leppe er det på den, og hvilke sideskjørt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2009 Er sportline front i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2009 (endret) Dette ligger diskutert i en annen tråd her.. Tipper på Ingo noak Frontfanger..Kan også være en orginal front, som er ombygd.. R-tsi frontleppe. >05 Plastikk riller, i fanger( Flere riller en du og jeg har på vår ) sef. til bil uten tåkelys. Sideskjørt -r32/GTI Bilen på har til og med BBS super RS.. "BBS , the herpes in the VW word" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2009 Tror dette får bli feriepengene mine sitt bidrag til golfen i sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2009 Hvor er mest fornuftige plass og bestille dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2009 Hvor er mest fornuftige plass og bestille dette? Skal du gjøre en slik oprasjon på bilen.. Dette er bare tipping.. Sveising av panser ( kjøp av en orginalfanger til, til plastsveis av emblem) 5k. R-tsi leppe.3.5k + lakk Sideskjørt gti/r32 6-7k+lakk..? Dekseler i fanger . 1k Jeg kjøper jo ting på VAG, jeg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2009 Skal du gjøre en slik oprasjon på bilen.. Dette er bare tipping.. Sveising av panser ( kjøp av en orginalfanger til, til plastsveis av emblem) 5k. R-tsi leppe.3.5k + lakk Sideskjørt gti/r32 6-7k+lakk..? Dekseler i fanger . 1k Jeg kjøper jo ting på VAG, jeg da.. Tror ikke jeg bryr meg med å sveise panseret. Tror det får nøye seg med leppe, sideskjørt, emblemfri grill, deksler i fanger. Sideskjørtene var SYKT dyre da, er dem så mye penere enn feks rieger sine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2009 Tror ikke jeg bryr meg med å sveise panseret. Tror det får nøye seg med leppe, sideskjørt, emblemfri grill, deksler i fanger. Sideskjørtene var SYKT dyre da, er dem så mye penere enn feks rieger sine? Har rieger noe som er likt.? her er delenr. på GTI skjørtene..har ikke pris..dette er til 2 dørs..ca lik pris Venstre: 1K3 853 859 B 9B9 Høyre: 1K3 853 860 B 9B9 festedel (4stk): 1K0 853 493 Skrue (8stk): N 103 546 02 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 22, 2009 Har rieger noe som er likt.? her er delenr. på GTI skjørtene..har ikke pris..dette er til 2 dørs..ca lik pris Venstre: 1K3 853 859 B 9B9 Høyre: 1K3 853 860 B 9B9 festedel (4stk): 1K0 853 493 Skrue (8stk): N 103 546 02 Får sjekke litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 22, 2009 orginale gti sideskjørt koster rundt 1500 kr hos møller for begge. r32 skjørta koster 6-7000kr. deksler i fanger får du for under 500kr hos mekonomen som passer utmerket. (der kjøpte eg mine til tåkelys) orginal frontfanger kan du få for under 1000kr brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 22, 2009 (endret) Har rieger noe som er likt.? her er delenr. på GTI skjørtene..har ikke pris..dette er til 2 dørs..ca lik pris Venstre: 1K3 853 859 B 9B9 Høyre: 1K3 853 860 B 9B9 festedel (4stk): 1K0 853 493 Skrue (8stk): N 103 546 02 http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=2009 Når det gjelder front, tror jeg ikke jeg orker bry meg med plastsveise inn der med skiltet, og fjerne spylerveske dyser. Det blir for mye styr, men side skjørt, grill, frontleppe, og rillene i fangeren, alt lakkert selvsagt, tror jeg nå vil gjøre seg noe bedre uansett Her er orginale OEM GTI sideskjørt koster ca 1000 lappen uten frak og moms. Her er grilll http://tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=1304 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 22, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=146861&highlight=sideskj%F8rt&page=2 står litt her og med delenr på gti sideskjørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 22, 2009 Tror ikke jeg bryr meg med å sveise panseret. Blir jo ikke akkurat like cleant uten å sveise panseret da spør du meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 22, 2009 Blir jo ikke akkurat like cleant uten å sveise panseret da spør du meg Dette ble bra Frode.. kunne tengt meg dette selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...