#1 Skrevet Mars 22, 2009 Passer en golf 1 drivaksling på en scirocco 2: klø : gjelder førersida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2009 Golf 1 og Scirocco 2 har samme understell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2009 Takker for svar:) var egentligt det eg trudde og, men var ikke sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2009 Er det standard med 100mm flenser på kassa på scirocco HMfr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2009 Dersom den er ny nok, ja. Det er jo slike flenser vi vanligvis "vil ha";). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2009 Det er avhengig av utgave og årsmodell. Det er mer vanlig med 100mm på Scirocco II så lenge det er 1.8L+ og nyere enn '85, hvis jeg ikke husker feil. Det er bare å sette i gang sammenligningsjobben her: http://spidan.com/ (bruk IE, firefox virker dårlig) Jeg har brukt noen timer for å sammenligne akslinger og lengder. Jeg benytter Golf 2 GTI akslinger, hvor en er kortet inn på min Golf 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2009 Dersom den er ny nok, ja. Det er jo slike flenser vi vanligvis "vil ha";). Jada er jo egentlgt det, men det passa ikke så godt nå sciroccoen skal på u godkjenning så er ett drivledd kaputt å i akutt mangel på penger pga scirocco kjøp så tenkt eg å låne en akslng fra en av golfene, men den passa jo ikke hehe. får se litt mer på det i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...