#1 Skrevet Mars 22, 2009 Jeg kom over noe som heter Noxudol Sound Damper (NOX3100).. Gasolin.no og Installbay selger dette. Er det noen som har erfaring(er) med dette? Har nylig skrapt ut X antall kg med asfaltmatter. Nå vil jeg ha noe som veier mindre, samt lydisolerer bedre / like bra. (Ja, jeg vil ha i pose og sekk).. Jeg har funnet 1 erfaring sålangt, en fornøyd amcar-mann.. Siden Gasolin.no selger dette, så kan det ikke være helt håpløst.. Takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2009 Ingen? Eventuelt lignende produkter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2009 Vibroplast M1 veier jo 2,1kg pr kvadrat, jeg synes å huske at vi målte at Noisekiller på boks veide ca 1,8kg pr kvadrat og til sammenligning mener jeg å huske å ha sett at Biltema sine asfalt-plater veier ca 8,1kg pr kvadrat... Om det er verdt å klisse med flytende gugge for å spare 1,8kg over 6 kvadrat vet jeg ikke helt om jeg synes - du sparer jo allikevel utrolig mengder i forhold til standard asfaltplater som har ligget fra før av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2009 Har prøvd Noxudol i dørene på bil. Sprøytet 3 strøk, med god tørketid mellom hvert strøk. Funka bedre enn asfaltplater synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2009 Vibroplast M1 veier jo 2,1kg pr kvadrat, jeg synes å huske at vi målte at Noisekiller på boks veide ca 1,8kg pr kvadrat og til sammenligning mener jeg å huske å ha sett at Biltema sine asfalt-plater veier ca 8,1kg pr kvadrat... Om det er verdt å klisse med flytende gugge for å spare 1,8kg over 6 kvadrat vet jeg ikke helt om jeg synes - du sparer jo allikevel utrolig mengder i forhold til standard asfaltplater som har ligget fra før av... Takk for svar. Vibroplast er jo en mulighet, men vil ikke desse trekke til seg vann? Det er hovedsaklig gulv, torpedovegg og kanal for eksosrør jeg vil støydempe. Dette er jo ganske fuktige områder. Så jeg er litt avhengig av noe som er enkelt å forme, samtidig som det ikke trekker til seg vann. Men det var det pokkers griseriet da.. Men Vibroplast M1 skal absolutt sjekkes ut, takk for tipset Har prøvd Noxudol i dørene på bil.Sprøytet 3 strøk, med god tørketid mellom hvert strøk. Funka bedre enn asfaltplater synes jeg. Godt å høre! Da har jeg 2 positive erfaringer så langt, takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...