#1 Skrevet Mars 22, 2009 har ett lite problem nå, som kom for noen dager siden tror jeg, bil blir normalt 90 grader, på samme plass som alltid når jeg kjører den strekningen, men den blåser ikke varmt, er litt lunk i vinden, men ikke så mye når jeg da har høyt turtall derimot, så blir det varmt i vinden noen som har noe å tilføye? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2009 Sjekk om det er nok kjølevæske på beholderen til radiator. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2009 den er fyllt opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2009 på min var det akkurat det samme og der var det varmeapparatregisteret som var nesten tett. det høres ut som du har samme problem. nb: det er ikke noe problem/dyrt å fikse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2009 ja, kan ver, en på jobb hadde gjort dette en gang, bare til å ta av slangene til varmeregisteret og dytte inn en slange og spyle, kan og være vannpumpa der skovlene har sluppet, men lite sansynli egentli, bil koker ikke og den er jo "ny" i denforstand, 1 år gammel og 26000 km ca må bare manne meg opp til å gjøre noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2009 ja jeg tipper det er det som har skjedd, jeg satt bort jobben jeg altså- og han tok en skikkelig rens på hele systemet.-kosta meg 1500 kr også måtte han bytte to O-ringer som hadde begynt å lekke siden det blei mye trykk før varm.app.registeret. derfor lakk den litt væske også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2009 hmm, men hvordan blir dette tett da:p? hehe, off, ja har hobbykveld på torsdag så jeg får vel gjøre det da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...