Blåser ikke varm luft, bil er 90grader

Anbefalte innlegg

har ett lite problem nå, som kom for noen dager siden tror jeg, bil blir normalt 90 grader, på samme plass som alltid når jeg kjører den strekningen, men den blåser ikke varmt, er litt lunk i vinden, men ikke så mye

når jeg da har høyt turtall derimot, så blir det varmt i vinden

noen som har noe å tilføye?

Mvh :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om det er nok kjølevæske på beholderen til radiator.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er fyllt opp ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min var det akkurat det samme og der var det varmeapparatregisteret som var nesten tett. det høres ut som du har samme problem. nb: det er ikke noe problem/dyrt å fikse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, kan ver, en på jobb hadde gjort dette en gang, bare til å ta av slangene til varmeregisteret og dytte inn en slange og spyle, kan og være vannpumpa der skovlene har sluppet, men lite sansynli egentli, bil koker ikke og den er jo "ny" i denforstand, 1 år gammel og 26000 km ca

må bare manne meg opp til å gjøre noe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg tipper det er det som har skjedd, jeg satt bort jobben jeg altså- og han tok en skikkelig rens på hele systemet.-kosta meg 1500 kr også måtte han bytte to O-ringer som hadde begynt å lekke siden det blei mye trykk før varm.app.registeret. derfor lakk den litt væske også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, men hvordan blir dette tett da:p?

hehe, off, ja har hobbykveld på torsdag så jeg får vel gjøre det da:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.