varsellampe: høydejustering defekt?

Anbefalte innlegg

det piper og blinker no helt jævelig hele tiden på "høydejustering defekt" er det noen som vet hva dette kan være? jeg vet at det er automatisk høydejustering på xenonlysa mine men om noen vet hvorfor dette er kaputt og hvor mye det koster å reparere dette?

jeg har hat ute begge lampene mine for å fjærne den oransje koppen og satt de inn igjen men det er jo ca. 14 dager siden og varsellampa kom i dag...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være kortsluttning, ledningsbrudd, er 2 stk sensorer på denne, en forran og en bak, forran på venstre side, ledningene fra sensoren og oppover ligger i en kabelstrømpe, ledningsbrudd er nermest sensoren da ledningene kommer ut av denne strømpen og strømpen gnager av ledningen :)

edit: vær forsiktig når du tar av dette stikket, tåler ikke allverden :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok det er vel best å levere bilen til et verksted da. for det piper hvert 10 sekund! jævelig irriterende!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, tja, er jo en kabelskjøt om du finner bruddet selv, så du kan nok spare litt, men oftest så må det litt feilsøking til, er ikke helt robuste disse nivåfølerene heller så :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i dag har den ikke pipi på noen feilmld. så jeg skjønner ikke no jeg - på søndagen tok den helt av...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være justerings motoren er defekt, eller paa vei ut, har skiftet noen slike. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.