#1 Skrevet Mars 22, 2009 Heisan, har litt trøbbel med varslingene i bilen. -den piper for oljetrykk hver gangbilen går over 2200 omdreininger. -Piper for bremsebelleggselv om de netopp er bytta. -og en pære som ikke jeg kan finne og har vært rundt bilen noen ganger nå. Er det 2 oljetrykksfølere? For oljetrykksmåleren funker som den skal, så lurer på om det er en egen tilvarslinga? Kan jeg jukse med koblingene til bremseklossene? sjekker jo disse minst 2 ganger i året uansett.. Den siste pæra tar jeg gjerne gode ideer på å få vekk. Takker for alle svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2009 er 2 trykkfølere ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2009 Pærevarsleren sammenligner motstand på høyre og venstre side, så om du har en gammel og en ny pære kan den slå ut på det om den gamle pæren er litt "halvveis". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2009 Pærevarsleren sammenligner motstand på høyre og venstre side, så om du har en gammel og en ny pære kan den slå ut på det om den gamle pæren er litt "halvveis". hmm ikke dumt... prøve og bytte pærene da:) Noen ideer på slitasjevarslerene og eller? har hørt at man kan jorde de eller noe, men ikke noe sikkert. begynner å bli smålei piping nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2009 Hei Ledningene til slitasjevarslerne kan du bare koble sammen. Disse består jo bare av en ledningsstump gjennom klossen som blir slitt av når klossen blir ca halvslitt.. Men hvis du akkurat har byttet klosser kan det hende det er dårlig kontakt i pluggen der du kobler til kablene fra klossene. Da kan det hende det er nok med kontaktspray i disse... Det enkleste er vel å klippe de helt inntil klossen og koble de sammen. Da har du mulighet til å koble nye klosser rett i kontakta senere. Hvis du ikke har tenkt å bruke de senere heller kan du jo kutte de lenger opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...