A4 B6/B7 - Tråden for ettermontering av ekstrautstyr

Anbefalte innlegg

Noen som har bytte fra vanlig ratt til multifunktionsratt på B7 :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere som har ettermontert div ekstrautstyr på møller må gjerne oppgi hva dere fikk montert, og hva dere betalte :) selv har jeg lyst å invistere i cruise controll da det er lettere å holde fartsgrensa med det på lang turer. Men har ikke FSI så da må jeg nok ha ny sånn styringsenhet :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har delenr på sort skiltplate til rs4 grill ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om vanlig b6 fanger kan brukes når det settes på s-line deler på den

 

Det går og montere S-line nedre leppe på vanlig B6 frontfanger. Eneste du må gjøre er og skjære litt nederst på original fangeren. Det er bare snakk om noen få mm, og det blir ikke synlig.

 

På original B6 bakfanger er det bare og montere S-line nedre leppe rett på original fangeren uten noen modifiseringer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

multifunksjonsratt

 

angående den linken til det portugisiske forumet så kan det kjøres igjennom http://www.altavista.com og bablefish for å få det litt mer forstålig (med oversettelse fra portugisisk til engelsk sef)

 

har laget en link (vet ikke om denne slutter å virke etterhvert?)

 

http://no.babelfish.yahoo.com/translate_url?doit=done&tt=url&intl=1&fr=bf-home&trurl=http%3A%2F%2Fwww.audipt.com%2Fforum2%2Findex.php%3Ftopic%3D22132.0&lp=pt_en&btnTrUrl=Oversett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

multifunksjonsratt

 

angående den linken til det portugisiske forumet så kan det kjøres igjennom http://www.altavista.com og bablefish for å få det litt mer forstålig (med oversettelse fra portugisisk til engelsk sef)

 

har laget en link (vet ikke om denne slutter å virke etterhvert?)

 

http://no.babelfish.yahoo.com/translate_url?doit=done&tt=url&intl=1&fr=bf-home&trurl=http%3A%2F%2Fwww.audipt.com%2Fforum2%2Findex.php%3Ftopic%3D22132.0&lp=pt_en&btnTrUrl=Oversett

 

Har du skiftet ratt??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, bare drevet research....min svigers som vurderer, men om jeg ikke finner ett brukt blått multiratt så koster det jo 10k !!! å få det gjennomført

 

har multiratt på min, så har bare drevet og sammenlignet delene som er kompitable med hverandre osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, bare drevet research....min svigers som vurderer, men om jeg ikke finner ett brukt blått multiratt så koster det jo 10k !!! å få det gjennomført

 

har multiratt på min, så har bare drevet og sammenlignet delene som er kompitable med hverandre osv

 

kjøpte mitt for 200 euro på Ebay

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å montere b7 ratt i b6 ville jeg aldri funnet på å gjøre....kan jo risikere at airbaggen ikke utløser under en ulykke (var hvertfall en som hadde blitt skadet på denne måten i usa)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har skiftet ratt: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har nytt ratt men det er ikke mf ratt men da jeg demonterte det så fant jeg ut at der mf knappene skal være er det bare noen løse deksel så jeg må bare kjøpe "knappene" og ledninger og den "sleperingen" men er det noen som kan hjelpe meg med et delenr på disse delene.

mitt ratt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har spesifikk informasjon om ettermontering av regnsensor på B7?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har forhørt meg og de knappene og sleperingen kommer på nesten 5000 kr så det trur jeg at jeg dropper

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har forhørt meg og de knappene og sleperingen kommer på nesten 5000 kr så det trur jeg at jeg dropper

 

Ja,da er det billigere med nytt ratt,får dem på ebay helt ned mot 100 euro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ang.mlf.ratt i b7 -har spurt på møller å de sier det bare finnes en type slepering. 6 pins. så jeg skjønner ikkeno jeg. har skaffet meg knapper. men jeg aner ikke hva jeg trehger for å få det til å fungere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en A4 B7 og har lyst på S-line eller S4 grill,kar er de at få kjøpt. Bilen min er ikkje en S-line.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må du bytte hele fangeren foran. for grillen din er kortere enn s og s-line grillene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må du bytte hele fangeren foran. for grillen din er kortere enn s og s-line grillene

 

Er det virkelig slik for A4'en?

 

På A6'en (4F) passer A6, S-line og S6 grillene på "alle A6/S6 fangere"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er veldig dumt, og det som finnes av griller til non-sline ser helt forjævelige ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er veldig dumt, og det som finnes av griller til non-sline ser helt forjævelige ut.

 

kan vel gå and at skjære lidt ut av fangeren nede under grillen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det går og jeg har tenkt på det flere ganger, men har ikke turt, på første siden på min tråd A4 Black 'n chrome er det et bilde av en somhar gjort det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det går og jeg har tenkt på det flere ganger, men har ikke turt, på første siden på min tråd A4 Black 'n chrome er det et bilde av en somhar gjort det

 

Kommer at gå for det der,snakka med en kompis som er bilmekaniker og han sa at gikk fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja legg inn tilbakemld på åssen det gikk etterpå da! jeg har veldig lyst til å gjøre det samme men tør ikke å være først:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.