#51 Skrevet September 14, 2009 ja legg inn tilbakemld på åssen det gikk etterpå da! jeg har veldig lyst til å gjøre det samme men tør ikke å være først:p må bare bestille meg grill... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet November 4, 2009 nå har jeg fått byttet til multifunksjonsratt i min b7. måtte bytte rattstyringsmodul,slepering og ledningsnett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet November 4, 2009 nå har jeg fått byttet til multifunksjonsratt i min b7.måtte bytte rattstyringsmodul,slepering og ledningsnett pris på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet November 4, 2009 Dette er jeg også spent på, ble fortalt at dette kom på ca. 20.000,- noe jeg syntes hørtes drygt mye ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet November 5, 2009 (endret) 5450kr. drygt nok syns jeg for to knapper men... pluss rattet da. jeg fikk tak i et billig ratt. og i ettertid når jeg prøvde å finne løsninga, fant jeg ut at det finns sikkert et titalls jævelig fete ratt til a4/a3/a6(singelframe) med flat bunn og forskjellig størrelse og skinn og tykkelse.men i norge får man jo bare de "standard" ratta. http://www.vwcruise.com/18.html -her er et par eksempel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet November 27, 2009 (endret) må bare bestille meg grill... hehehe..... mangler skiltplate da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 28, 2010 Det går og montere S-line nedre leppe på vanlig B6 frontfanger. Eneste du må gjøre er og skjære litt nederst på original fangeren. Det er bare snakk om noen få mm, og det blir ikke synlig. På original B6 bakfanger er det bare og montere S-line nedre leppe rett på original fangeren uten noen modifiseringer:) Du har ikke noe eksakt info om hvor det skal kuttes? Hadde noen hatt bilde av dette hadde jo det vært utmerket. Skal ha bilen på verksted så vurderer å de til å bytte den ødelagte fronten min samtidig. (deilig når kommunen ikke gidder å brøyte når det blir slapsføre..når det fryser på dagen etter.) Har en slik sline med interiør og understell. Mangler eksteriøret. Så nå var det jo fint å kanskje begynne på dette:) Takker for alle svar! Helst hurtig svar på dette siden verkstedet må få beskjed. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 3, 2010 Hei! Lurer på hvordan man monterer nye innstegslister i A4 B7. Antar de er limt på, og kommer ikke av uten videre. Lurer også på hvordan de som har kjøpt s-line styling til bilen har lakkert og montert delene. Hva må jeg forvente å legge ut for at et verksted skal gjøre jobben? Har sett litt på nbd.no, og kan få alle delene (inkl. s4 grill og sidelister) til litt over 13.000 med moms. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 20, 2010 Hvilke rattstamme moduler er det som støtter CC på B6? Jeg og en kompis skal montere, og vi har begge en modul som slutter på S. Ser i manualen for montering av CC og Navi at det skal være en modul som slutter på R? Og ser noen har en modul som slutter på N? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet November 21, 2010 Har veldig lyst til å montere navi i min B6 2004 mod, er det virkelig så enkelt som instrukjons videoen viser? Enkelt å få norsk meny i navi enheten også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet November 21, 2010 Det er veldig enkelt HC. Har gjort det på den forrige jeg hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet November 21, 2010 Bra Kjetil, da setter du inn i min å da, he he Men på min er det et lite rom nederst på midtkonsolen, og på de med navi sitter klima kontrollen der, er det bare å flytte ned den eller må jeg ha klima kontroll fra en bil med navi originalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet November 23, 2010 Du må ha egen klimakontroller. Egen ramme bak midtkonsoll. Og selve midtkonsollen må skjæres litt i. Ikke vanskelig. Bare å være tålmodig.. Kontakt Morgan Brorson Dahl på forumet. Han har alt sammen til en ålreit pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet November 23, 2010 Du kan jo bruke den klima kontrolleren du har, bare kutte den litt i siden for og få den til og passe. Jeg trodde denne PDF filen lå i denne tråden, men kunne ikke finne den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet November 25, 2010 Da har jeg montert kjørecomputer på min. (ny vindusviskerhendel + koding) Alt funker perfekt, bortsett fra at lampa for tom spylervæsketank lyser.. Får ikke koda den bort. Noen som har gjort samma jobben før? Har dere bare kobla sammen ledningene til spylervæskevarslinga bakpå instrumentet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet November 25, 2010 du må klippe av en kabel bak intrumentet og koble den til jord. står hvilken i en DIY her på forumet. husker ikke farge på den men den ligger inni den 32-pins kontakten bak instrumentpanelet. simpel sak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet November 25, 2010 Ah, selvsagt. Stod i vedlegget han over posta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 13, 2011 (endret) Noen som har gjennomført ettermontering av regnsensor (og evt aut. blendbar speil) på b6? Og noen som har ettermontert ryggesensor? Er denne grei til den jobben: http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1845_c45_APS-Audi-Parking-System-Plus---Front---Rear-Retrofit--Audi-A4-8E.html ? Lurer også på aut. blendbart speil, har sett ledningsnettet på kufatec, men hva med selve speilet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 13, 2011 Hva er forskjellen på s4 tåkelysdeksel og s-line tåkelysdeksel på en b7? Blir montert s4 grill i min nå og lurer på om jeg skal ta med dekslene også (hvis det er stor forskjell) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Februar 6, 2012 Noen som vet om lyktespylerne samt grøftelyktene fra non s-line passer til s-line fronten til B7? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 13, 2012 grøftelys passer men lyktespylerne passer ikke. lokka er de samme da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Oktober 15, 2012 her er en tråd jeg brukte da jeg fjernet eggeplommene i min b7 (kjempebra beskrivelse ): http://www.audizine.com/forum/showthread.php/447054-EURO-CLEAR-CORNER-LENSES-NOW-AVAILABLE-FOR-PURCHASE , http://www.audizine.com/forum/showthread.php/305049-DIY-CC-%28Clear-Corner%29-Mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...