#1 Skrevet Mars 22, 2009 jeg har en s4 c4 og har hatt noe problem med at den kutter når jeg får over en 1 bar i turbotrykk, den er chippet. den har ikke vært sånn før. jeg kjørte vag com på den i dag og fikk opp feil på oxygen sensor, hvor sitter den? og kan den ha noe med kuttinga og gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2009 oxygen sensor er det samme som lamda sonde,sitter på eksosrøret rett etter turboen(vis det er 2.2 du har). Det er vel noe annet som er synderen til kutingen, slik som N75 ventilen som er en kjent synder. Er lamdaen din gåen så ville jeg byttet den,den har jo en viktig funksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2009 hva er n75 ventilen da, hvor sitter den? jeg har slettet feil kodene og de har ikke kommet igjen,kan ha kommet av at tenninga ble skrudd på mens diverse deler var koblet fra,. ja er 2.2;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2009 Skal jeg tippe noe sånn rett ut av luften, vil jeg si at du har en sprekk i den nedre intercoolerslangen, den såkalte michelin-man-slangen hvis denne er original.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2009 er det den fleksi belg slangen som går inn på intercooleren`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2009 Hei jeg hadde samme problemer m s2en min og sjekket: tenningsmoduler, coiler, plugger, trykk lekkasje, el mangel på drivstoff, alle disse tingene kan virke inn på kuttingen, problemet jeg hadde var at slange klemma til bensin pumpa hadde løsnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2009 er det den fleksi belg slangen som går inn på intercooleren`? Jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2009 Feilsøking: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=146142&highlight=lugging Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...