#1 Skrevet Mars 22, 2009 De historiske DTM bilen fra 90 tallet.. enjoy http://www.youtube.com/watch?v=nUAE-819OG4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2009 For et hyggelig gjensyn! Er så langsomt blitt så sentimental på mine gamle dager at jeg får ei tåre i øyekroken når jeg ser og hører (det gjelder ikke musikken) så hyggelig teknikk i bruk:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2009 Elsker bakpottene på alfa 155´n! Synd at jeg er for ung til å ha opplevd tiden da racing virkelig var racing...i dag er det jo bare elektronikk og tulleregler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2009 Åhhh, tusen takk for den:) Begynte skikkelig å glede meg til Gran Turismo 5!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2009 For et hyggelig gjensyn! Er så langsomt blitt så sentimental på mine gamle dager at jeg får ei tåre i øyekroken når jeg ser og hører (det gjelder ikke musikken) så hyggelig teknikk i bruk:).Hehe i`ll second that......var litt annet nivå på kjøringen før gitt. Artig å se gutta stå i ramma helt til siste 1/1000000 sekund før de bremser.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2009 Og her en film fra tyske super touringwagon serien 1995 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2009 Og her en film fra tyske super touringwagon serien 1995 det var mykje "fighting" mellom audi og bmw i den filmen. dei skulle jo kun pressa kvarandre ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2009 Hvis noen andre har noen racing filmer fra 90 tallet, bare og legge ut.. Må ikke være asfalt racing, men helst.. Endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2010 Hvis noen andre har noen racing filmer fra 90 tallet, bare og legge ut.. Må ikke være asfalt racing, men helst.. Endre Her...http://www.youtube.com/watch?v=Gw-AxiVqihM Og han har endel Audi klipp og...ENJOY! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 16, 2010 Her...http://www.youtube.com/watch?v=Gw-AxiVqihM Og han har endel Audi klipp og...ENJOY! Skulle tro at enkelte av dem der kjørte med et dødsønske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 16, 2010 SVARTE!! Videoen er ikke lenger tilgjengelig på grunn av et fremsatt opphavsrettskrav fra VFMC Media. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 3, 2010 Audi V8 DTM http://www.youtube.com/watch?v=5pS6Q4sqYk0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=HntnlaexG54&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=zGW3uHryWyA&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 3, 2010 Her...http://www.youtube.com/watch?v=Gw-AxiVqihM Og han har endel Audi klipp og...ENJOY! Dette er favorittklippet mitt! Oppfølgerne er ganske bra de også! Legger inn alle 3... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 3, 2010 Hvilken motor var det i A4 DTM? var det høykomp. 2,0 16v ala Competition? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 4, 2010 A4 DTM er det V8 på 450-500hk og bakhjulsdrift.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 4, 2010 A4 DTM er det V8 på 450-500hk og bakhjulsdrift.. Ikke like morro biler det.. Var det sånn med den gamle A4 STW bilen,at den ble klasset ned fra firehjulstrekk til framhjulstrekk den siste tida? Er brenn sikker på å ha sett girkasser til disse uten uttak bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 4, 2010 Ja de ble nedgradert grunnet den store fordelen med 4wd. Mange team som klaget over bedre grep mm. Fikk ekstra tilleggsvekt så de ikke skulle være konkurransedyktige lenger. Men de fortsatte å vinne så 4wd ble da forbudt i 98-99 en gang. Etter dette ble ikke vektfordelingen i A4en god nok grunnet motorplassering og seirene uteble dessverre. Nok en quattro epoke var slutt og STW har ikke vært det samme siden. Dagens etcc/wtcc er bare drit i mine øyne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 4, 2010 Ja de ble nedgradert grunnet den store fordelen med 4wd. Mange team som klaget over bedre grep mm.Fikk ekstra tilleggsvekt så de ikke skulle være konkurransedyktige lenger. Men de fortsatte å vinne så 4wd ble da forbudt i 98-99 en gang. Etter dette ble ikke vektfordelingen i A4en god nok grunnet motorplassering og seirene uteble dessverre. Nok en quattro epoke var slutt og STW har ikke vært det samme siden. Dagens etcc/wtcc er bare drit i mine øyne.. Da er det bekrefta altså,trodde jeg hadde drømt eller noe Ja det ble helt bånn å se etter den tid,bra vi har youtube så man får mimre litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 5, 2010 Da er det bekrefta altså,trodde jeg hadde drømt eller noe Ja det ble helt bånn å se etter den tid,bra vi har youtube så man får mimre litt Audi testet forhjulstrekk i siste delen av '96 sesongen, og det er riktig opservert at de kjørte med de samme kassene i disse bilene. Romolo Liebchen hos Audi Sport var prosjektleder for disse kassene etter at Audi ikke hevdet seg med Audi 80 quattro i 93-94. Da brukte de motorsport kasser lik S1 o.l. med stort indre friksjonstap og tap i drivaksel leddene (for disse bilene er laaave ) De var ikke i tvil om at dette var overkill på en 2-liter sugemotor med 285Nm, så det var bare å tenke nytt! Den bilen du har som Avatar er vinnerbilen til Emanuel Pirro i STW '96. Frank Biela vant senere i sesongen det internasjonale Guia Race i Macau med samme bil. KMS og Tommy Kristoffersson kjøpte bilen for å bruke den i STCC, og Mattias Ekström vant foran Tommy Rustad i 1999, som ble det siste året for quattro også i STCC.... ST22 race history from Audi Sport Germany; 10.04.1996 Test R Nürburgring 11.04.1996 Test R Zolder 16.04.1996 Test R Assen 05.05.1996 Rennen Zolder 15.05.1996 Test R Hockenheim 19.05.1996 Rennen Assen 02.06.1996 Rennen Hockenheim 30.06.1996 Rennen Sachsenring 03.07.1996 Test R Salzburgring 14.07.1996 Rennen Wunstorf 17.07.1996 Test R Zweibrücken 11.08.1996 Rennen Zweibrücken 25.08.1996 Rennen Salzburgring 08.09.1996 Rennen Avus 22.09.1996 Rennen Nürburgring 09.10.1996 Test Ehra 27.10.1996 Rennen Jerez 17.11.1996 Rennen Macau 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 5, 2010 Audi testet forhjulstrekk i siste delen av '96 sesongen, og det er riktig opservert at de kjørte med de samme kassene i disse bilene. Romolo Liebchen hos Audi Sport var prosjektleder for disse kassene etter at Audi ikke hevdet seg med Audi 80 quattro i 93-94. Da brukte de motorsport kasser lik S1 o.l. med stort indre friksjonstap og tap i drivaksel leddene (for disse bilene er laaave ) De var ikke i tvil om at dette var overkill på en 2-liter sugemotor med 285Nm, så det var bare å tenke nytt! Men jeg har noen bilder av ei STW kasse, og der er jo utgående flenser i overkant av der de "egentlig" står plassert på quattro kassene.Var det disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 5, 2010 Når står ST22 ferdig da Sven Runar? Og blir det orginal works spec? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 7, 2010 Men jeg har noen bilder av ei STW kasse, og der er jo utgående flenser i overkant av der de "egentlig" står plassert på quattro kassene.Var det disse? Det er riktig, på A4 kassene sitter diffen over den inngående akselen. Og når hjula sitter 10cm oppe i skjermene måtte de lage hull i vangene for å få gjennom drivakslene; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 7, 2010 Når står ST22 ferdig da Sven Runar? Og blir det orginal works spec? Hehe, vi har jo bare hatt den siden 2003, det er vel ikke noe stress..? Planen er at bilen skal brukes til sommeren, men veien er lang for å få den helt autentisk igjen. Måler er at den skal tilbake til HELT original. Mattias vil selvfølgelig at vi bruker hans farger fra STCC og da er det '99 spec som gjelder. Men vi får se hva slags deler vi får tak i, de vokser ikke på trær akkurat. Det er lettere å få '96 spec motor som Frank Biela brukte i det internasjonale løpet i Kina. Det er jo siste løpet under vingene til Audi Sport og da blir fargene slik; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 7, 2010 Jeg ser Endre helst ville ha asfalt racing, denne er innenfor men nesten på grensen til rally; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 11, 2010 Sven Runar: Du får lage deg en prosjekt tråd on A4en så får vi pushe på deg litt der.. Alltid kjekt å få med seg litt grom STW teknologi for oss andre. Mini doku: 80 Competition fra 94 i tyskland og italia.. 1 av 2 klipp, (andre ligger i menyen til høyre) 80 q fra 93 frankrike og 94 tyskland. http://www.youtube.com/watch?v=6Tv0TXax0EA fra 30sek. A4 STW fra 97. 1 av 2 klipp, (andre ligger i menyen til høyre) Og her en liten DTM serie fra 86 og til ca 96 ,lett blanding, den grommeste perioden. Rått med litt flamme spytting og curbs hopping.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...