#26 Skrevet Mars 26, 2009 kommer andre felger etter kvert.. blir og nye og større bremser forran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 31, 2009 noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 31, 2009 2 til?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 1, 2009 Utrolig tøffe bilder!! Ser rå ut! .....gikk jo en urquattro her i Ålesund med en ganske heftig trimma 10vt også. Gamlemotoren min faktisk hehe Er den solgt?? Samme som var på Våler ifjor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 1, 2009 Utrolig tøffe bilder!! Ser rå ut! Er den solgt?? Samme som var på Våler ifjor? Neida bilen er ikke solgt,men motoren kommer i en annen bil her i byen. Å Urquattroen som var sort med hvite Compomotive felger skal få seg ny motor etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 1, 2009 Flere bilder ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 1, 2009 Ikke et vondt ord om bilen, men noen burde påspandere denne en typ 85 spoiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 1, 2009 Ikke et vondt ord om bilen, men noen burde påspandere denne en typ 85 spoiler Eller enda bedre,en Gruppe B spoiler går en svart urquattro her i byen med det. Utrolig tøft !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 1, 2009 hehe det kommer grubbe b vinge mest sansynligt.. den som er på SKAL av!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 1, 2009 Noen til Ja det e min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 1, 2009 Gud bedre så rått! Hva ligger effekten på i motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 1, 2009 Gud bedre så rått! Hva ligger effekten på i motor? Nok for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 1, 2009 Det var ikke svar bra nok;) Jeg vil også vite hvor mye effekten ligger på. Også skal det bli godt når den Kamei-vingen blir borte og erstattet med noe bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 1, 2009 Blir tøft å se denne igjen på treff, forhåpentligvis Fet vogn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 4, 2009 Nok for min del Nei det var ikke bra nok svar hehe Hva slags 10vturbo motor sitter i da? (motorkode) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 5, 2009 Faen å rå bil!!! Sikle.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 5, 2009 Skikkelig go'lyd! 10v er og blir noe for seg selv. Post gjerne flere filmer av motorbrølet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 6, 2009 Heite for en bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 16, 2011 Lever denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Oktober 16, 2011 Jepp denne lever. Så den på Våler var det vel. Hovedtreffet i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 17, 2011 Jepp denne lever. Så den på Våler var det vel. Hovedtreffet i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Oktober 17, 2011 Ikke et vondt ord om bilen, men noen burde påspandere denne en typ 85 spoiler Ja det er jeg gjerne med å spleiser på Er vel noen år siden denne gikk oppe i gulbrandsdalen nå, var vel mens jeg hadde Coupen min det mener jeg å huske Rått med 10V motor selv om den helt store effekta og kjørbarheten i motor uteblir så er lyden vert ver HK som mangler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Oktober 17, 2011 denne vinga skrudde me av en natt på hovedtreffet ifjor på våler står ei litt bedre vinge på nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg er ikke så sikker på at denne 10Ven skorter på effekt lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Oktober 17, 2011 husker når jeg satt på med fetter`n min når han akkurat hadde gjort den ferdig.fy faen for et monster.ble kasta bakover som en annen dott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...