#1 Skrevet Mars 22, 2009 Hei! Fra ca. mai/juni i år har jeg en tom verkstedsplass som jeg bare kommer til å benytte meg av tidvis. Tenkte å lodde interessen for å leie plass på kvelder og helger for skruing. Tenkte ca 200,- for en kveld og 500,- for en helg. Lokalet og tilstøtende rom: -Wc/dusj i kjeller -Smie med sveiseavtrekk, punktsveisemaskin, slipemaskin mm -Grav, stor kompressor(200l) med tilhørende luftverktøy (luftskralle og div slipeutstyr) -Motorbukk og traverskran fra tak til å løfte motor. -Alt vanlig verktøy (Skraller, piper osv osv) -ALLTID 22C, sommer som vinter, varmekabler i gulvene -Mulighet for eksos-avtrekk -El-uttak over alt, både 2 og 3 fas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2009 Jeg tror jeg kommer til å leie plass både dager og helger da i såfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2009 Terje, Hvor i Nes er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2009 Høres ut som en sted jeg kommer til å leie plass noen dager/helger og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2009 Terje, Hvor i Nes er dette? Litt utenfor:) Evt veibeskrivelse vil bli gitt etter jeg er ferdig der i Mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2009 Okok! Årnes, Hvam, Auli, Haga, Skogbygda, Fenstad, Vormsund ?? ble nysgjerrig nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...