#1 Skrevet Mars 23, 2009 Jeg har en A6 som det lekker bremseveske fra på høyre bak. Det er ikke bremseslangen. Ser ut som det kommer fra calipteren, fra baksiden på calipteren. Er det noen som vet om det er mulig å skifte noen deler på selve calipteren? Eller er det bare å bestille en ny en med en gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2009 Spar deg selv mye slit, knot og irritasjon og bestill en ny. Fra en butikk som Bilxtra, Meca o.l. er de ikke så dyre når du leverer inn den gamle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2009 Sikkert akslingen som håndbrekkviren er festet i. Var det på min. Og obs...bremsevæsken tar klarlakken på innsiden av felgen, iallefall på OZ felgene mine..så gunstig å få byttet så fort som mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2009 Har du ikke quattro så koster disse 599 eller 699 på Biltema. Men du bruker ikke mer enn en time på overhaling på denne måten http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=137550&highlight=calipper og delene koster deg under under 200. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2009 Sikkert akslingen som håndbrekkviren er festet i. Var det på min. Og obs...bremsevæsken tar klarlakken på innsiden av felgen, iallefall på OZ felgene mine..så gunstig å få byttet så fort som mulig stemmer det, ser ut som det er der det lekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2009 takker for alle svar. bestilte en ny en fra NBS, enkelt og greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...