#1 Skrevet Mars 23, 2009 Er det noen her som har en, som hadde giddet å nullstille airbaglampa? Den kom på etter at jeg måtte ut med setet for å tørke i dørken. Forøvrig fungerer ikke sentrallåsen heller, så kunne vært greit å kjørt en sjekk på det og. Så, hvem har tid, og hva vil du ha for det? Gjelder en Audi A6 1998, 1, 9 TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2009 Er det noen her som har en, som hadde giddet å nullstille airbaglampa? Den kom på etter at jeg måtte ut med setet for å tørke i dørken. Forøvrig fungerer ikke sentrallåsen heller, så kunne vært greit å kjørt en sjekk på det og. Så, hvem har tid, og hva vil du ha for det? Gjelder en Audi A6 1998, 1, 9 TDI har liggende jeg.. men bor på sotra. ellers er alternativet å vente til i morgen tror jeg og møte opp på lokallagsmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2009 Ah, hvor og når? Meldte meg inn i forrige uke, så har ikke blitt helt orientert enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2009 Hvis Mr.Karlsen hjelper deg så er det konge, men møtet er på parkeringsplassen under danmarksplass. Du kjører ned mot arenum, så følger du veien, og akkurat ved et overgangsfelt som også er fartsdump svinger du av til høyre. Plassen ligger mellom danmarksplass og millenium bygget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2009 Ah, ok. Kjører forbi der hver dag, så skal nok finne frem. Når på døgnet skjer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2009 Ah, ok. Kjører forbi der hver dag, så skal nok finne frem. Når på døgnet skjer dette? Okei, konge: smil : Det er kl 1900:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2010 No var det min tur til å få lest av litt feilkoder, jeg har kabel/overgang til min type bil men mangler alt det andre, og bilen er ikke kjørbar, så det må taes der den står - på nesttun. hvis noen kan hjelpe meg dekker jeg evnt. utgifter. PM, melding her eller ring /sms 90138843 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2010 bump, havner litt i skyggen av andre hendelser her på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2010 du har kabel og overgang men trenger en med hiddenmaskin og program? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2010 Stemmer, jeg har sånn ebay- kabel type usb med overgang til min gamle type 2+2 Har funnet program og forsåvidt, gratisversjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 13, 2010 ebay kabel med vagcom 4.09 samt crack funker greit hvertfall. Det jeg har brukt.. Desverre har jeg solgt min kabel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 13, 2010 ebay kabel med vagcom 4.09 samt crack funker greit hvertfall. Det jeg har brukt.. Desverre har jeg solgt min kabel Men om du er litt hardcore så blinker du ut kodene dine som beskrevet her http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecuf20v.html#fcs4 Listen over feilkodene finner du her http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/20vcodes.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 15, 2010 Ja SÅ hardcore tror jeg ikke jeg gidder å være, no har jeg funnet meg en gammel laptop på finn med XP, så kansje jeg har hjulpet meg selv, har du crack som fungerer enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 15, 2010 Jeg kan alltids hjelpe deg med dette, er ledig i kveld. ring på 93433130. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...