Anbefalte innlegg

Er det noen her som har en, som hadde giddet å nullstille airbaglampa? Den kom på etter at jeg måtte ut med setet for å tørke i dørken. Forøvrig fungerer ikke sentrallåsen heller, så kunne vært greit å kjørt en sjekk på det og. Så, hvem har tid, og hva vil du ha for det? Gjelder en Audi A6 1998, 1, 9 TDI

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som har en, som hadde giddet å nullstille airbaglampa? Den kom på etter at jeg måtte ut med setet for å tørke i dørken. Forøvrig fungerer ikke sentrallåsen heller, så kunne vært greit å kjørt en sjekk på det og. Så, hvem har tid, og hva vil du ha for det? Gjelder en Audi A6 1998, 1, 9 TDI

har liggende jeg.. men bor på sotra.

ellers er alternativet å vente til i morgen tror jeg og møte opp på lokallagsmøte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, hvor og når? Meldte meg inn i forrige uke, så har ikke blitt helt orientert enda..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis Mr.Karlsen hjelper deg så er det konge, men møtet er på parkeringsplassen under danmarksplass. Du kjører ned mot arenum, så følger du veien, og akkurat ved et overgangsfelt som også er fartsdump svinger du av til høyre. Plassen ligger mellom danmarksplass og millenium bygget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, ok. Kjører forbi der hver dag, så skal nok finne frem. Når på døgnet skjer dette? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, ok. Kjører forbi der hver dag, så skal nok finne frem. Når på døgnet skjer dette? :)

Okei, konge: smil :

Det er kl 1900:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

No var det min tur til å få lest av litt feilkoder, jeg har kabel/overgang til min type bil men mangler alt det andre, og bilen er ikke kjørbar, så det må taes der den står - på nesttun. hvis noen kan hjelpe meg dekker jeg evnt. utgifter.

PM, melding her eller ring /sms 90138843

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump, havner litt i skyggen av andre hendelser her på forumet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har kabel og overgang men trenger en med hiddenmaskin og program?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer, jeg har sånn ebay- kabel type usb med overgang til min gamle type 2+2

Har funnet program og forsåvidt, gratisversjonen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ebay kabel med vagcom 4.09 samt crack funker greit hvertfall. Det jeg har brukt..

Desverre har jeg solgt min kabel :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja SÅ hardcore tror jeg ikke jeg gidder å være, no har jeg funnet meg en gammel laptop på finn med XP, så kansje jeg har hjulpet meg selv, har du crack som fungerer enda?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan alltids hjelpe deg med dette, er ledig i kveld. ring på 93433130.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.