#1 Skrevet Mars 23, 2009 Christian Paulsen, Andrè Folkedahl og jeg var og tittet på lokaler heer om dagen, det var på ca 280m2.. Husleien er på totalt 6000kr pr måned pluss strøm... Er det noen som kunne tenke seg ett fint og lyst lokale med fliser å stå og holde på med bilen i?? Det ligger på Halmstad i Rygge.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2009 Det var jaggu meg en bra pris... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2009 Nettopp det det er, men litt dyrt for 3 personer når det bare er hobbybasis... Tidligere bilforhandler der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2009 Nettopp det det er, men litt dyrt for 3 personer når det bare er hobbybasis... Tidligere bilforhandler der.... Jeg betaler 5 og har halvparten... Muligens jeg er intressert i noen lagringsplasser om prisen ikke blir for høy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2009 Det går det ann å diskutere, vi kan ta det over pm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2009 Da fikk du en pm BB;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...