#1 Skrevet Mars 23, 2009 Trenger nye tennplugger tror jeg for bilen fjusker litt i ny og ne. Så lurte på hvilken typer plugger man skal ha på passat 1.8t aeb motor den er orginal med chip. Møller skulle ha 236kr stk noe jeg syns var dyrt, noen plasser det er billigere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2009 Billigare ute med oss ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2009 Billigare ute med oss ! ringe å sjekke:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2009 Kjøp originale NGK PFR6Q. De varer såpass mye lenger så totalkostnaden er ikke stort forskjell på. Så slipper du også problemer med fusking o.l. Autohaus har disse til grei pris:http://www.autohausaz.com/search/product.aspx?sid=ebnxtqa2tg5ak0z5znaznd55&partnumber=PFR6Q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2009 Jepp blir vel bestilt derfra, plutselig datt hjulet til servoen min av på s6'en så trenger vel litt nye deler, som reim osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...