#1 Skrevet Mars 23, 2009 (endret) Har vært og fått bekreftet at styreenheten for Haldex er gåen på bilen min. Bilen er en Seat Leon 4 Cupra TDI Noen her som har program slik at de kan finne ut delenr. på denne enheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2009 sjekket at det ikke er irr som har medførst burdd i ledningsnettet på haldexen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2009 Har hatt bilen på verksted idag og fått bekreftet at styreenheten er gåen... Kjenner dem ganske godt, så de anbefalte meg heller å bestille delen selv fra Tyskland, visstnok en god del billigere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2009 Ingen som har delenr på denne delen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2009 Hvis du endre skriveleifen i topic så kanskje du får flerne som leser tråden. Og skriver at det er styreenhet for haldexen og ikke for bilen som man tror det er i topic! Bare ett tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2009 Kanskje like greit å oppgradere når den først må byttes http://www.ace-competition.com/index.php?page=haldex&gen=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2009 Ingen som har delenr på denne delen? Send meg reg/chassisnr så kan jeg finne det ut Har seat delefilm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...