#1 Skrevet November 30, 2004 Ser ut for at bensinpumpa har tatt kveld. Hvilken pumpe kjøper jeg? Har planer om å trimme motoren etter hvert. Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2004 HVis du skal trimme den opp til 450 holder nok RS2 pumpa, etter dette kan du jo bare kjøre to pumper hvis den ene ikke holder. RS2 pumpa er jo relativt grei å montere på din bil også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2004 Ser ut for at bensinpumpa har tatt kveld. Hvilken pumpe kjøper jeg?Har planer om å trimme motoren etter hvert. Noen forslag? Har nå åpnet tanken slik at jeg ser pumpa. Det første jeg ser er at kontakten ligger nedsenket i bensinen som når helt opp til det store plastlokket. Dette kan vel ikke stemme. Trodde det første rommet skulle være bensintomt. Kan det være en pakning som er defekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...