#1 Skrevet Mars 23, 2009 Har sett litt forskjellige måter man måler ytter-ringer på delte felger. Den jeg mener er "riktig" er at man måler total bredde på ringen,men jeg har også sett at noen måler fra anleggsflaten på ytter-ringen å til beaden der dekket ligger an mot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2009 Har sett litt forskjellige måter man måler ytter-ringer på delte felger. Den jeg mener er "riktig" er at man måler total bredde på ringen,men jeg har også sett at noen måler fra anleggsflaten på ytter-ringen å til beaden der dekket ligger an mot. Hvis ringen ligger plant på et bord, måler du fra bordoverflaten og opp til der dekket ligger intill. Er det som stemmer mest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2009 Hvis ringen ligger plant på et bord, måler du fra bordoverflaten og opp til der dekket ligger intill. Er det som stemmer mest.Er vel best å høre med de som jeg skal kjøpe ytter-ringer av tror jeg. Men jeg har sett mest til den måten der man måler hele ringen å ikke opp til der dekket ligger inntil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2009 fra anleggsflaten på ytter-ringen å til beaden der dekket ligger an mot. korrekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2009 den måten stemmer på ringene mine hvertfall , så går ut i fra at det er riktig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2009 korrektHmmm,da ble plutselig ringene omtrent en halv tomme smalere enn jeg trodde da hehe. 1,5 toms foran og 2 toms bak orginalt på BBS felgene mine. Da blir det isåfall 2 toms foran og 2,5 toms bak da istedenfor 2,5 foran og 3 tom bak som først planlagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2009 den måten stemmer på ringene mine hvertfall , så går ut i fra at det er riktig.. Hehe hvilken måte ? Slik som Petter her skriver ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2009 Kikka litt på sidene til Iclair å fant et bilde over måltaking på "spezial-anfertigung" så det stemmer nok med det at man måler til beaden hvor dekket ligger an mot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2009 Hallo, her har du wheel-whores.com sticker i avataren, også tar du deg ikke en enkel titt der først:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 23, 2009 Måler du hele bredden og bestiller bredere ringer går du på en smell, ett par tilfeller her på forumet av folk som har gjort det og plutselig har litt for små hjulbuer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 23, 2009 Hallo, her har du wheel-whores.com sticker i avataren, også tar du deg ikke en enkel titt der først:o he he... Ja det , er riktig slik som sagt lenger oppe i tråden, Kunne gått på en smel du da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 23, 2009 Hallo, her har du wheel-whores.com sticker i avataren, også tar du deg ikke en enkel titt der først:oHehe har søkt men ikke funnet noe på forumet der..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 23, 2009 he he... Ja det , er riktig slik som sagt lenger oppe i tråden, Kunne gått på en smel du da... Hadde blitt noen j*vla breie 15 tommere da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 23, 2009 (endret) tok meg ca 15 sekunder å finne etter jeg gikk herifra http://www.wheel-whores.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=2795 nr 7 fra toppen under split rims, sticky EDIT: Var to poster mellom denne og din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 23, 2009 tok meg ca 15 sekunder å finne etter jeg gikk herifra http://www.wheel-whores.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=2795 nr 7 fra toppen under split rims, sticky EDIT: Var to poster mellom denne og din Var jo massevis av bilder i den tråden som ikke man kan se da...... Tror faktisk jeg har sett på den tråden men jeg gadd ikke lese alt som stod der når masse bilder manglet. (Fjernet fra Photobucket) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...