#1 Skrevet Mars 23, 2009 Er det noen her i dette forumet som kunne tenke seg og hjelpe meg med å montere diff i gir kassa mi? Jeg har oppvarme garasje og go plass..Hehe Kai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2009 lurer på det samme, kan levere kassa løst og diffen løs (quife diff).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2009 Hvor ikke gjøre det selv? Det var ikke noe hokus pokus med hjelp av en utskrift av 02a rep. manualen. Her er bilder fra min montering http://vagner.jeje.je/bilder/album108 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2009 Stein Ove: kan ikke du ta deg en tur hit da å hjelpe oss hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2009 Stein Ove: kan ikke du ta deg en tur hit da å hjelpe oss hehe.. Hørtes ut som en god ide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2009 jeg har plass og varme som sagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2009 Hvor ikke gjøre det selv? Det var ikke noe hokus pokus med hjelp av en utskrift av 02a rep. manualen. Her er bilder fra min montering http://vagner.jeje.je/bilder/album108 Jeg har kikka etter 02a rep manual, hvor får man tak i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2009 jeg fant en her på forumet som Mr Olsvik la ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2009 Hei, jeg har en o2a med en wavetrac diff som skal inn. Stein Ove: om du kunne ha hjulpet oss tre så kan vi jo ta en dag med diffskift? For min del så kan jeg selvfølgelig betale . Kult med quaife, peloquin og wavetrac da. . . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2009 jeg fant en her på forumet som Mr Olsvik la ut http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=145175 legger ut linken så er det lettere for folk å finne de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2009 Takk for linken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 24, 2009 Den ene linken funker ikke . . . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 24, 2009 selvfølgelig skal man betale for jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 24, 2009 Vi betaler jo helt klart for hjelpen! Hadde jo vært greit om vi gjorde det selv med litt ledsaging! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 24, 2009 ser ut til at jeg har fått tak i verksted håndboka til møller. en kompis som kan hjelpe til litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 24, 2009 Skal være grei skuring å montere dette selv.. Tiltrekningsmomentene er greie å ha med seg.. TORQUE SPECIFICATIONS ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Application Ft. Lbs. (N.m) Bearing Retainer Bolts ....................... (1) 18 (25) Fifth Gear Retaining Bolts ....................... 59 (80) Gearbox-To-Clutch Housing Bolts .............. (1) 18 (25) Oil Fill & Drain Plugs ........................... 18 (25) Reverse Shaft Support Bolts ...................... 22 (30) Ring Gear Nut ................................ (1) 44 (60) Shift Fork Locating Pin Bolts .................... 18 (25) Shift Selector Mounting Bolts .................... 18 (25) Shift Selector Stop Bolt ......................... 30 (40) Shift Shaft Lock Bolt ............................ 18 (25) Speedometer Drive ................................ 22 (30) Housing Cover Bolts ............................... 7 (10) Needle Bearing Retainer Bolt ...................... 5 (44) (1) - Turn fastener an additional 90 degrees. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 24, 2009 ser ut til at jeg har fått tak i verksted håndboka til møller. en kompis som kan hjelpe til litt Si fra hvis han kompisen din vil ta på seg fler "hjelpe oppdrag" da! Hadde vært greit å fått litt hjelp her, mye momenter og styr ser det ut til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 24, 2009 Snakka med Erik i stad,å han er int i og hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 25, 2009 Snakka med Erik i stad,å han er int i og hjelpe Høres bra ut! Så at han tar jobben elelr ledsager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 25, 2009 skal si i fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 6, 2009 Da er diffen montert, og alt funker.. Gjorde det like greit selv, ingen hekse kunst faktisk.. Eneste jeg synes var litt vanskeligv var å få av 5. gir drevet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...