155 000 service til min 2002 passat 1,9 tdi

Anbefalte innlegg

Hei.

er det noen som har noen anbefalinger på 155000 service på 2002 passat??

Har hørt og fått pris på møller, men synes 7000kroner var litt i drøyeste laget. er det noen som har noen anbefalinger på et trygt og rimelig vw verksted i oslo/akershus som kan ordne dette???

Tenkte forhøre meg litt runt om noen hadde noe gode anbefalinger til dette, så hadde vært veldig fint å fått litt hjelp til dette da jeg ikke er så kjent på et området selv.: klø :

jonas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

er det noen som har noen anbefalinger på 155000 service på 2002 passat??

Har hørt og fått pris på møller, men synes 7000kroner var litt i drøyeste laget. er det noen som har noen anbefalinger på et trygt og rimelig vw verksted i oslo/akershus som kan ordne dette???

Tenkte forhøre meg litt runt om noen hadde noe gode anbefalinger til dette, så hadde vært veldig fint å fått litt hjelp til dette da jeg ikke er så kjent på et området selv.: klø :

jonas

vet ikke hva som gjøres på 150.000km servise men om det ikke er regreim bytte. så er det bare å bytte olje filter, cupe filter luft filter osv. det er ikke dyrt.. 7000kr er helt på trynet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jo som Glenn Ove her sier helt an på hva de skal gjøre på denne servicen din før man kan uttale seg om det er dyrt eller ikke. Er det regreimskift med i prisen så havner det vel på deromkring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

arbeidet det her er snakk om er en service med bytte av diverse luftfilter, pollenfilter, oljefilter etc og bytte av olje. ordinær alle 60tkm service, samt bremsevæskeservice. her er det ikke snakk om noe regreimbytte eller noe slike store kostnader. synes dette hørtes mye ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde min A6 på service hos Larsen & Lindberg (Mekonomen Lambertseter) og hadde 180.000km. Jeg betalte kr.7800 og det er MED registerreim/vannpumpe. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.