Speedometer med full fis i oslo?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det går an å sette i nytt speedometer på a4 b5 a,9 tdi? pixlene på fis'en begynner å dø ut.. det er bare halv fis, men har ett speedometer på labben med full fis.

noen her i Oslo med b5 1,9 tdi som jeg kunne testet dette med?..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er altså jeg den eneste i Oslo med b5 1,9 tdi?

Eksklusiv bil med andre ord :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om det går an å sette i nytt speedometer på a4 b5 a,9 tdi? pixlene på fis'en begynner å dø ut.. det er bare halv fis, men har ett speedometer på labben med full fis.

noen her i Oslo med b5 1,9 tdi som jeg kunne testet dette med?..

Lurer du på om det er mulig og bytte hele intrumenthuset her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er spørsmålet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er spørsmålet...

Det er da ingen problem;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes bra ut, men hvordan gjør jeg det med kilometerstanden? min har gått 123000 mens speedometeret jeg har på labben viser 206000. går det an å stille dette så det blir riktig med feks vagcom?...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal vel være mulig å justere, ja. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen i Oslo som kan hjelpe meg med dette?... seff mot betaling hvis det trengs..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen i Oslo som kan hjelpe meg med dette?... seff mot betaling hvis det trengs..

Ellers så har du norskspeedometerservice som ligger i vogts gate eller sandarkeveien vis jeg ikke huker feil, var der med et analogt en gang og fikk de til og justere km:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.