#1 Skrevet Mars 23, 2009 (endret) Er det noen som vet om det går an å sette i nytt speedometer på a4 b5 a,9 tdi? pixlene på fis'en begynner å dø ut.. det er bare halv fis, men har ett speedometer på labben med full fis. noen her i Oslo med b5 1,9 tdi som jeg kunne testet dette med?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2009 Da er altså jeg den eneste i Oslo med b5 1,9 tdi? Eksklusiv bil med andre ord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2009 Er det noen som vet om det går an å sette i nytt speedometer på a4 b5 a,9 tdi? pixlene på fis'en begynner å dø ut.. det er bare halv fis, men har ett speedometer på labben med full fis. noen her i Oslo med b5 1,9 tdi som jeg kunne testet dette med?.. Lurer du på om det er mulig og bytte hele intrumenthuset her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2009 ja, det er spørsmålet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2009 ja, det er spørsmålet... Det er da ingen problem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2009 hørtes bra ut, men hvordan gjør jeg det med kilometerstanden? min har gått 123000 mens speedometeret jeg har på labben viser 206000. går det an å stille dette så det blir riktig med feks vagcom?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2009 Det skal vel være mulig å justere, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2009 noen i Oslo som kan hjelpe meg med dette?... seff mot betaling hvis det trengs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2009 noen i Oslo som kan hjelpe meg med dette?... seff mot betaling hvis det trengs.. Ellers så har du norskspeedometerservice som ligger i vogts gate eller sandarkeveien vis jeg ikke huker feil, var der med et analogt en gang og fikk de til og justere km:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...