#1 Skrevet Mars 23, 2009 Heisann samtlige lys på A4 blinker/flimrer når motoren er skrudd på, åpner jeg døra ser det ut som om det er disco i taket og når jeg kjører er det nesten så mye at jeg blir ukonsentrert. Noen som har noen formening om hva dette kan være eller komme av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2009 (endret) Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2009 Ingen? tjolabing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2009 Kan rett og slett være at lykta ikke er festa ordentlig? evt at innmaten i lykta har løsnet? edit: Leste nå at det var samtlige lys, tenkt noe på om det kan være dynamo, batteri, eller kabler rundt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2009 Kan rett og slett være at lykta ikke er festa ordentlig? evt at innmaten i lykta har løsnet? edit: Leste nå at det var samtlige lys, tenkt noe på om det kan være dynamo, batteri, eller kabler rundt dette? Kabler til selve batteriet er det ikke for, de sitter. Men greia er at jeg har ikke peiling på en dritt av det her så om det er dynamo etc. har jeg overhodet ikke noe mulighet og finne ut av uten hjelp fra andre:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2009 Gjelder dette ALT av lys på bilen? Varierer det med turtall? (Bedre ved høyt turtall, kjappere blinking, etc?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2009 Gjelder dette ALT av lys på bilen?Varierer det med turtall? (Bedre ved høyt turtall, kjappere blinking, etc?) Tror nok det følger turtallet, er liksom mer synlig ved tomgang , men man ser det på høyere turtall og, dog mye kjappere men ikke like tydelig. Dette gjelder absolutt alt av lys, spredere, kjøre/fjærnlys , instrumenter, AC , baklys, taklys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2009 Har du ettermonter Xenon,hos meg gikk alle utvendige lys bananas ei stynd før jeg fant ut at det faktisk var ettermonterings kittet i grøfte lysa som hadde tatt kveld,trodde først det var selve bryteren til lysa,men etter jeg fjerna det ble alt bra igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2009 Har du ettermonter Xenon,hos meg gikk alle utvendige lys bananas ei stynd før jeg fant ut at det faktisk var ettermonterings kittet i grøfte lysa som hadde tatt kveld,trodde først det var selve bryteren til lysa,men etter jeg fjerna det ble alt bra igjen. Ikke noe xenon her dessverre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 29, 2009 buuump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 29, 2009 Kommer med et vilt tips om dynamo, men nå er jeg på utrygg grunn. Du har ikke mulighet til å reise på et verksted/møller og høre med de om de har noen tips basert på tidligere erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 29, 2009 Kommer med et vilt tips om dynamo, men nå er jeg på utrygg grunn. Du har ikke mulighet til å reise på et verksted/møller og høre med de om de har noen tips basert på tidligere erfaringer? Har jo det egentlig men blir litt vanskelig med arbeidstiden min da jeg ikke rekker og stikke innom, så da hadde jeg jo håpet at de vise hjerner her inne hadde et klokt svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 30, 2009 oooooooooooo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 30, 2009 Høres ut til at det er spenningsregulatoren som holder på å ta kveld. Skal ikke si nøyaktig hvordan det er på A4'en din, men som regel er den montert på samme enhet som dynamoens børstebro. På noen dynamoer er børstebrua m/regulator utskiftbar, på andre må du bytte hele dynamoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 30, 2009 (endret) Om så alt blinker i bilen, er ikke dette da måltbart med et voltmeter/multimeter? Har du voltmeter skader det ikke å prøve ihvertfall Siden du sier det gjelder alt i hele bilen, så er det samme hvor du måler. Batteriet, en pæreholder eller sigarettutaket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 31, 2009 Om så alt blinker i bilen, er ikke dette da måltbart med et voltmeter/multimeter? Har du voltmeter skader det ikke å prøve ihvertfall Siden du sier det gjelder alt i hele bilen, så er det samme hvor du måler. Batteriet, en pæreholder eller sigarettutaket Har ikke det men får se om jeg får tatt en tur på tema en dag og kjøpt ett. Men det er ingen andre som har vært borti akkurat dette her før og kan sette fingren på problemet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 31, 2009 vil tro det er dynamoen som er synderen, evt. dårlig jording en eller annen plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...