Audi s4 bakfanger pluss frontfanger

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Hvor kan en få kjøpt audi s4 bakfanger til b5 og frontfanger til en hyggelig penge?

 

Noen som vet?

 

Mvh Pk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her inne som vet om noe s4 bakfanger og frontfanger til en audi a4 b5. hvor en får tak i dette fort og rimelig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller? OG,det er ikke hygge priser å kjøpe S4 eksteriør :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg betalte 3600 for bakfanger ny på møller med rabatter. Koster vel fort 5000 tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg betalte 3600 for bakfanger ny på møller med rabatter. Koster vel fort 5000 tror jeg.

 

Var jo en hyggelig rabatt du fikk da! Her i Trondheim får vi bare 10% rabatt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bakfangeren koster 5954kr

frontfanger koster 4612kr + gitter til 351kr ( 2stykk) +midtre grill 314kr =5628

DETTE ER EKS MVA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så gal pris i forhold til pris på standart passat 3bg front til bilen min. Pris uten frontleppa og deksler til fangern fra møller er 5.700 kr.Hverfall den prisen jeg fikk. . Men norskbildelesenter har fangern min til 2.400 kr så kjøper nok der. Men skal sjekke ut hva dem klarer å skaffe av komplett optik til a4/s4 osv. Men takk for info gutter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.