#1 Skrevet Mars 23, 2009 Hei. Hvor kan en få kjøpt audi s4 bakfanger til b5 og frontfanger til en hyggelig penge? Noen som vet? Mvh Pk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2009 Ingen her inne som vet om noe s4 bakfanger og frontfanger til en audi a4 b5. hvor en får tak i dette fort og rimelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2009 Møller? OG,det er ikke hygge priser å kjøpe S4 eksteriør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2009 Mener jeg betalte 3600 for bakfanger ny på møller med rabatter. Koster vel fort 5000 tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2009 Mener jeg betalte 3600 for bakfanger ny på møller med rabatter. Koster vel fort 5000 tror jeg. Var jo en hyggelig rabatt du fikk da! Her i Trondheim får vi bare 10% rabatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2009 bakfangeren koster 5954kr frontfanger koster 4612kr + gitter til 351kr ( 2stykk) +midtre grill 314kr =5628 DETTE ER EKS MVA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2009 Ikke så gal pris i forhold til pris på standart passat 3bg front til bilen min. Pris uten frontleppa og deksler til fangern fra møller er 5.700 kr.Hverfall den prisen jeg fikk. . Men norskbildelesenter har fangern min til 2.400 kr så kjøper nok der. Men skal sjekke ut hva dem klarer å skaffe av komplett optik til a4/s4 osv. Men takk for info gutter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...