Golf V GTi speedometer i Golf V diesel?

Anbefalte innlegg

Går dette?

Begge fra 2005.

Dieselen har 2 delt display, mens GTI har et stort display.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er mulig, men det spørs om det er verd det.

Vil tro du får problemer med startsperre, og garantert en haug med canbus som må byttes ut.

Har lest om et par som skulle bytte fra GTI til R32, og endte opp med å drite i det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da dropper vi det... GTIen er mye finere enn den kjipe som sitter der nå.

Skal inn med CC og MFSW strax.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startsperren er jo ingen problem, så lenge du har koden på det "nye" og din gamle. Det kan jo leses ut av noen som "har peiling".

Om det må byttes ut "noe can-bus greier" tviler jeg på. De er jo like.

Hvis du har en bensin tror jeg det hadde vært null problem, men jeg er veldig usikker på om hva turteller samt selve speedo vil vise. Hvis det er bare å flytte over turtallskiven, er det jo greit. Men jeg har mine tvil om det.

Jeg har senest i går tenkt tanken selv :D

Du får jo også full FIS instrumenter til diesel da, ligger flust på ebay.de

flere har loginkode også.

(PS: og det finnes GTI med halv FIS...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har senest i går tenkt tanken selv :D

Jeg vil tro de som tenkte tanken for 4 år siden har kommet til samme konklusjon som meg.

Det er en grunn til at dette ikke er en "vanlig" mod. Er bare å glemme på TDI til bensin og vice versa.

Men for all del. Har man ekspertise i adaptering av nøkler, programmering av startsperre og justering av kilometerstand osv, er nok dette noe problem å finne ut av. Dette må gjøres av forhandler, om du ikke har VAG K+Can Commander, forresten.

Og for å få full utnyttelse av MFA plus (fullt display) må man naturligvis bytte ut canbus'en til Central Convenience/Comfort. De er selvfølgelig ikke like på alle biler.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en start er jo denne:

vwvortex tråd

SATAN : eek : : eek :

Tror jeg beholder den originale...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...

Er jo ikke så gæli, du kan jo også se bort ifra kompass greia :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

av erfaring så kan det bli mye krøll med programering,bør ha en del peiling på programering av slikt,ellers kan det bli dyrt hvis en skal få andre til å ta det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.