#1 Skrevet Mars 24, 2009 Heisann. Har fått satt inn w8 belysning i min 06 touran, men jeg har ikke funnet noe sted å koble til ledningen som skal gi de 2 røde diodene strøm. Jeg har "fulgt" denne guiden: http://vwfanatic.dk/Tips/W8loftlys.html Men istedet for å koble innom den kontakta nederst i a-stolpen har jeg dratt min rett ned til sikringsboksen/ bak lysbrytern. Jeg vil at de diodene skal skru seg på sammen med instrumentlysene. Hvor skal jeg koble meg på? Og ja det er can-bus på denne, så vil ikke tulle til noe. Tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2009 Pin 1 => Kontaktbelysning (Grå/Blå). Det må vel bli her det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2009 Hehe, ja men min kontakt ser ikke sånn ut. Men skal sjekke om det er likt fordet. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2009 har du en ledning som er grå/blå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2009 Hej Rune. Nej, din kontakt ser ud som på billedet, men opbygningen er den samme og viser hvor du skal "kople" på i forhold til brun = stel. Hvis du vil være helt sikker kan du adskille stikdåsen og se placeringen :idea: Hehe, ja har vel det. Skal ut nå. Takk for hjelpa. *flau* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2009 Hehe, lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2009 Det var pinne 10 på den lille kontakten. Men fargen på ledningen stemte. Så vet dere det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...