#1 Skrevet Mars 24, 2009 Hei startet bilen min i dag etter vinter lagring.. Da fikk jeg opp en rød varsel lampe m bilde av en olje kanne.. Er olje på motoren og har olje trykk på instrumentet.. Møller sa de ikke fikk noen feilkoder i vag com,eller de sa de ikke fikk feilkoder på sånt.. Noen kloke hoder som har noen forslag til hva det kan være... mvh sindre waal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2009 sikkert oljetrykksbryteren som er gåen, sitter på blokka, mot radiatoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2009 Den store eller lille? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2009 den lille der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2009 ok bytter begge jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...