#51 Skrevet April 7, 2009 Har endelig fått lagt om jeg også... 20" OZ Opera PL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 7, 2009 Har endelig fått lagt om jeg også... 20" OZ Opera PL POOOORNO!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 7, 2009 POOOORNO!!!! : smil : Thanx grisetøffe dine også..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 7, 2009 Fikk lagt på sommer på den gamle.BBS RS.. 165 40 16 - 7,5x16 . 195 40 16 - 8,5x16. RIKTIG! :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 7, 2009 fikk lagt om i går jeg også. av med vinterhjula BBS CH 8,5"x18" og på med sommerhjula OZ Superleggera 8,5"x18" Litt usikker om jeg liker sommerdekka eller vinterdekka best... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 7, 2009 fikk lagt om i går jeg også. av med vinterhjula BBS CH 8,5"x18" og på med sommerhjula OZ Superleggera 8,5"x18" Litt usikker om jeg liker sommerdekka eller vinterdekka best... BBS hjula slår ALDRI feil da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 7, 2009 Samme hjul som før. BBS RM 8x15" og 8,5x15" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 7, 2009 Tja hva skal man velge? Blir en av disse som jeg har liggende. 18" 19" 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 7, 2009 spørs litt på bredde. men keskin felgene er fine da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 7, 2009 sommerhjulene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 7, 2009 hær er mine:D Meget fornøyd! mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 7, 2009 Tja hva skal man velge?Blir en av disse som jeg har liggende. 18" 19" 20" skal du sette på clown`e hjul hehe alle felgene er fine med de som du hadde i fjor var helt sinnsykt kledlig til bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 7, 2009 skal du sette på clown`e hjul hehe alle felgene er fine med de som du hadde i fjor var helt sinnsykt kledlig til bilen Jeg hadde keskinhjula før du fikk lappen dessuten er det ikke sikkert jeg har samme bil denne sesongen vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 7, 2009 Her er min. BBS LM 8.5, 9.5*18:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet April 8, 2009 Tja hva skal man velge?Blir en av disse som jeg har liggende. 18" 19" 20" De AME Shallen felgene er KANON rå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet April 8, 2009 vertini riviera 19" sommer bestilt kommer på etter påske gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet April 8, 2009 Jeg hadde keskinhjula før du fikk lappen dessuten er det ikke sikkert jeg har samme bil denne sesongen vettu hehe hjelper jo ikke det når du ikke bruker dem hehe blir nok bra uansett hvem du velger men litt vannskelig å si siden vi ikke vet hvordan bil du skal ha dem på da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet April 8, 2009 Enn så lenge noen 17 org hjul på meg... Kommer vel noen 19 om et vist klubbmeldem blir klar med de;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet April 8, 2009 Enn så lenge noen 17 org hjul på meg... Kommer vel noen 19 om et vist klubbmeldem blir klar med de;) Hvilken hjul blir det a knuppen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet April 8, 2009 Blir disse på golfen i sommer. Driver og pusser dem opp mangler litt pussing og polering så tror jeg det skal bli sånn passe. Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet April 9, 2009 HTN Rennsport 8x15, men uvisst hva slags bil de havner på enda: Også har jeg et sett med RM til oppussing, men ikke ferdige enda og dermed ingen bilder. Eller disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet April 9, 2009 Ikke lagt om enda da jeg venter på ett nytt dekk, men kjører med disse en sommer til før jeg bytter ASA SH1 i 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet April 9, 2009 Vertini Hennessey 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet April 9, 2009 (endret) her er mine originale "rs4"Q7 felger. 295/35-21 (vinter dekk er 20*) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet April 9, 2009 Her er miiine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...