#1 Skrevet Mars 24, 2009 Noen som vet hvor jeg får tak i nye hjulbolter til rs2? de på Audi sier jeg må kjøpe hele navet for å skifte en bolt.. bare tull for de boltene kan tas ut, men siden de ikke finner enkelt bolter i systemet sitt så sier de at jeg må kjøpe hele navet.. det kan ikke være mulig at det er laget slik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2009 Har egentlig ikke peiling, men siden det er som på Porsche - trolig går det an å skaffe slike fra Porsche, evt. på ettermarkedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2009 (endret) Blingsa vist litt...kun komplett ja Bolter til LT er 291 501 627 skal være M14 og 51mm lange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2009 N 906 251 01 er vel bolten/mutteren i midten av navet? står jo antall: 2 der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2009 Pinneboltene er de samme som på VW LT mener jeg, har ikke delenummer for hånden. RS2 er bare med komplett nav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2009 N 906 251 01 er vel bolten/mutteren i midten av navet? står jo antall: 2 der er ikke selve bolten jg er ute etter! boltene som hjulet sitter på jeg leter etter:) spørs om dere har et annet navn på det da:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2009 er ikke selve bolten jg er ute etter! boltene som hjulet sitter på jeg leter etter vet det, men jeg svarte han over meg der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2009 vet det, men jeg svarte han over meg der Og jeg blingsa og rettet opp mitt innlegg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2009 vet det, men jeg svarte han over meg der ahhh:) beklager. men hvor har du fått tak i ETKA systemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2009 ahhh beklager. men hvor har du fått tak i ETKA systemet? er vel ikke lov å linke til noe her, men bruker du google så finner du det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2011 Dette stemmer ikke, splines`n på LT boltene er altfor lang og for stor til at dette passer på rs2 navet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 1, 2011 Skal dere ha selve hjul boltene M14x1,5 så har jeg disse i mange lengdre samt også spacere i 5, 7 eller 10mm tykke til RS2 send meg en mail på martin@vwbus.no om hva dere skal ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 5, 2011 Pinnebolter dere mener? Martin Sandvik fikset til meg fra gammel vw trur jeg det var. Passet rett inn: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 8, 2011 Skal dere ha selve hjul boltene M14x1,5 så har jeg disse i mange lengdre samt også spacere i 5, 7 eller 10mm tykke til RS2 send meg en mail på martin@vwbus.no om hva dere skal ha. Er muttere på rs2 vettu.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 8, 2011 Org. muttere kan kjøpes rimelig på autohausaz.com til opplysning :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 8, 2011 Mulig du finner noe som passer her. http://www.gundersenmotorsport.no/lopsbil/bolter-og-spacere/stikkbolter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 8, 2011 Er muttere på rs2 vettu.... Det er vel disse pinneboltene/hjul bolter ut fra navet det snakkes om. de har en spesiel spleins og disse har jeg på lager i mange lengder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 8, 2011 Ok, da er vi enig. Skal ta mål når jeg kommer i land. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...