#1 Skrevet Mars 24, 2009 holder på og overhaler min kjære motor og skal ha inn ram lagrene.. så er problemet att sporene i blokka og lager bukken passer ikke helt sammen med sporene på truste lagret.. er ca 1mm for langt til siden på begge. fikk ett lager sett fra usa og der va det de samme problemet jeg har nå på de jeg bestillte fra norge.. er de noe triks som skal til for og fa de nedi uten og skade lagrene? lagrene er av fabrikant kolbenscmidt orginal dim.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2009 ingen som har vert borti dette før? lagret og thrustingen er i ett stykke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2009 Ta et bilde og legg ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2009 Så lenge du har lager med faste thruster (som jeg tror du mener) kan du glemme det at ikke thruste-delen av lageret "rekker" like langt ut som om du hadde løse thruster. Edit: Eller misforsto jeg deg...? Er det sånn at lagrene kommer for langt ut? Hehe, her er Viggo Tåkeheimen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2009 http://i639.photobucket.com/albums/uu111/Eivdr/DSC_0086.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2009 der kom bildene.. har ikke så veldig lyst og bryte lagrene på plass.. skal vell gå lettere inn enn de vist på bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2009 der kom bildene.. har ikke så veldig lyst og bryte lagrene på plass.. skal vell gå lettere inn enn de vist på bildet? Du klarer ikke å klemme det ned med fingeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2009 er vell eneste måten ja.. er ikke noe feilvare heller siden jeg har ett sett fra usa og ett som jeg har kjøpt hos firma i norge og lagrene er like.. får prøve å presse litt forsiktig imårra og se hva som skjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2009 Du er sikker på at du har plassert det riktig forresten? så du ikke har byttet om på to? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2009 Noe der må jo være feil...ikke engang styretappen passer på det bildet jo... Passer lageret inn på veiva da? Er det sånn at det går greit inn på lagerbanen på veiva og at det er litt klaring aksialt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2009 kan se på de imårra. får ringe firmaet jeg kjøpte lagrene av og spørre om de kan ha gjort en feil.. noe som må vere godt gjort siden jeg har ett sett fra andre siden av kloden som de er samme problemet med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...