#1 Skrevet Mars 24, 2009 Jeg har tenkt å montere noen målere i bilen.. så lurte jeg på hva jeg trenger av deler til denne operasjonen, har da tenkt på Turbotrykksmåler og oljetrykksmåler.. dette er da til en 2001 A6 2.7T. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2009 Jeg har tenkt å montere noen målere i bilen.. så lurte jeg på hva jeg trenger av deler til denne operasjonen, har da tenkt på Turbotrykksmåler og oljetrykksmåler.. dette er da til en 2001 A6 2.7T. Jeg har holder til A-stolpe for 3 instrument med 3 målere viss du er interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2009 Luftdysene i dashen. MYEMYE finere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2009 Luftdysene i dashen. MYEMYE finere.. Det jeg tenkte og, syntes det er temmelig harry og oser litt japseplast over målere i a-stolpen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2009 Det jeg tenkte og, syntes det er temmelig harry og oser litt japseplast over målere i a-stolpen... Blir ikke fint med mindre man støper di inn i stolpen og trekker over.. Og det er det ytterst få som gidder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2009 Her er det mye delte meninger. Jeg har selv turbotrykk måler i astolpen men har gjort litt mer enn å bare skru på en universal holder. Kjøpte meg universal holder og kappet ut denne å tilpasset å limte den til A-stolpe dekslet, deretter sparklet jeg opp og pusset overgangene strøkene før jeg flocket begge astolpe dekslene mine. Så folk som mener det er harry får mene det Jeg er enig om det ser ut som det er kastet på fra 3meters hold med dårlig passform: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2009 Har 3 målere støpt etter form fra orginal a stolpe i min 4'er.... ser da greit ut. Har da Maximum Performance målere fra Stewart Warner (Turbotrykk, oljetrykk og oljetemp) Noen syns det er harry, oser japse etc.. men har dobbel din spiller for tiden så da blir det sånn... driter i hva folk syns... er min bil Se om du finner no som har "bolt on" passform til bilen din.... ebay f.eks...?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2009 Den eg har er støpt for Audi A6 4B. Kjøpt på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2009 Siden ingen har svart på det du faktisk spurte om får eg ta å gjer d:P Målerene du kjøper har som regel alt ein treng for og montere, så foruntenom dei og kansje litt ekstra ledning så treng du berre ein holder til a-stolpen.. Men for guds skyld ikkje kjøp ein universal holder! gjer som Trond og kjøp ein som er skreddersydd for bilen.. ellers blir d berre jalla.. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2009 (endret) Siden ingen har svart på det du faktisk spurte om får eg ta å gjer d:P Målerene du kjøper har som regel alt ein treng for og montere, så foruntenom dei og kansje litt ekstra ledning så treng du berre ein holder til a-stolpen.. Men for guds skyld ikkje kjøp ein universal holder! gjer som Trond og kjøp ein som er skreddersydd for bilen.. ellers blir d berre jalla.. Lykke til Takker for svar! Har sett, og tenkt mye på plassering av målerne... og har funnet ut at de må sitte i a stolpen eller der askebegret er. noen som vet om noen som har plassert målere der askebegret er?, vil jo helst at det skal se ut som at d kom slik fra fabrikken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2009 ingen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...