#1 Skrevet Mars 24, 2009 eg er på jakt etter blinklys som er buet. eg har testet golf v blinklys fra speila men dei var for mykje vinkel "nedover", må ha nokon som er men "rette"/flate på høyden viss dere skjønner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2009 nokon som har nærbilde av touran speil?? ser ut som touran kan løyse problemet mitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2009 Sånn...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2009 nja. ser bra ut det, muligens ein kandidat til mitt prosjekt, få ta ein tur i ein parkerings garasje og sjekka med andre biler;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2009 Hva med blinklys fra Audi B4 Cabriolet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2009 dei kunne ha gått men er "litt" for store. planen er å ha blinklysa i 90-fanger til golf II i hjørnane, sidan eg har fjernet dei orginale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2009 Ok, men du nevnte jo ikke hvilken størrelse du er ute etter. (du er vel klar over at det bare er hjørnet på de lysene i frontfangeren på bildet som er blinklys..?) Uansett så er det sikkert lettere å få gode svar hvis du legger ut noen ca. mål du kan tenke deg på blinklysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...