2,5 tdi v6 har alle problemer?

Anbefalte innlegg

er på jakt etter ny DKV: smil : har nå en 2,5 tdi r5 å kunne godt tenke meg en 2.5 tdi av nyere årgang, men hører mye vondt om disse motorene..

Er det sånn at alle 2.5 v6 motorene har problem med ventilløftere o.l. eller er det noen modeller som har klart seg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven steinar

Er det snakk om audi diesel har du svar på det meste.. kan ikke gjøre annet enn å bøye meg i støvet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi da lurer litt på om jeg ikke tar lang fart å driter i 2.5 v6 etter denne skremmende lesningen her.. får vel satse på at gamle r5 holder litt til den har jo ikke gått mer enn 382 k så den er jo knapt nok innkjørt.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi da lurer litt på om jeg ikke tar lang fart å driter i 2.5 v6 etter denne skremmende lesningen her.. får vel satse på at gamle r5 holder litt til den har jo ikke gått mer enn 382 k så den er jo knapt nok innkjørt.. :D

400k på en r5 tdi er ingenting

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja og når C4'en din i tillegg har C4 Quattro så burde vel valget være enkelt. Da får du heller koste på deg nye dyser og ny turbo på den du har. Og skulle du få trøbbel så finner du årsaken her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112562&highlight=2%2C5+tdi

Riktignok er V6 mer komfortabel å kjøre, ser mer moderne ut og er antatt sikrere. Men man har dyrere deler, dyrere service, flere utforutsette reparasjoner, større drivstoffutgifter og er generelt trangere å skru på selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 2.7 tdi store problemer eller er den seiglivet og god?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.