#1 Skrevet Mars 24, 2009 som tittlen sier så er jeg på jakt etter leilihet i trondheim å leie fra rett etter påske og ivertfall 1 år framover i første omgang.. noen som vet om? hvis noen har eller vet om 3 roms så har jeg en kompis som blir med meg å leie.. leie rundt 5000 på 2-roms og 10000 for 3 roms;) så da håper jeg noen vet.. MVH Aleksander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2009 Tror du må doble den leieprisen om du har tenkt å tak i noe innenfor kommunegrensa for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2009 Får ikke leid med noen andre på jobben a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2009 hehe frykter jeg må en del opp i leie jah men da ryker bilen.. hehe de bor allerede i trondheim:S men jeg å en kompis tenker å leie ilag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2009 Står en i avisa i dag faktisk. 3 roms nær NTH, 7500 i mnd + 3 mnd depositum. Ledig fra 04.04.2009 Ta kontakt på schj@online.no http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16777599 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...