#1 Skrevet Mars 24, 2009 Det er behov for å bytte disse, og da lurer jeg på - hvilket (Biltema-)verktøy trenger jeg for å løsne demperne oppe? - antar at det ellers går greit å få demontert hele fjærbeinet ved bruk av fjærklemmer? - er settet fra Biltema OK (mansjetter og gjennomslagsgummi), eller bør jeg kjøpe originalt eller andre steder? - andre tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2009 Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2009 Det er behov for å bytte disse, og da lurer jeg på- hvilket (Biltema-)verktøy trenger jeg for å løsne demperne oppe? - antar at det ellers går greit å få demontert hele fjærbeinet ved bruk av fjærklemmer? - er settet fra Biltema OK (mansjetter og gjennomslagsgummi), eller bør jeg kjøpe originalt eller andre steder? - andre tips? Du trenger ikke noe spesialverktøy, kun skralle/fastnøkler. Hvis det er originalt understell så trengs strengt tatt ikke fjærklemmer engang, men kan være kjekt å bruke hvis man vil være sikker. Har ingen erfaring med Biltema-slitedeler, men akkurat i dette tilfellet burde det jo være kurant. Annet tips; ta èn side av gangen, så slipper du at hele bakakselen detter ned;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2009 Historien fortsetter her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=150842 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...