#1 Skrevet Mars 24, 2009 tok et raskt søk uten å finne noe, og tenkte det er greit å forsikre seg om å få den ut hel ettersom den er strøken. har funnet alle skruene under, men mengler å dele instrumentramma fra dashen og evt instrumenter. hvordan sitter ramma i dashen? ser ut som klips, men den sitter børr rundt instrumentene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2009 hvis du tenker på hvordan du får ut instrumentene fra dashen, så sitter vel de kun med en skrue tror jeg. Gjør iallefall det på min Skruen sitter på høyre siden av instrumentet mot speedometeret, du ser den hvis du titter inn radiohullet... hvis det var det du lurte på da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2009 hvis du tenker på hvordan du får ut instrumentene fra dashen, så sitter vel de kun med en skrue tror jeg. Gjør iallefall det på min Skruen sitter på høyre siden av instrumentet mot speedometeret, du ser den hvis du titter inn radiohullet... hvis det var det du lurte på da jeg så den, men om den kun løsner instrumentet fra "instrumentramma" er jeg fortsatt usikker på hvordan skille ramma og selve dashen! prøve etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...