#1 Skrevet Mars 25, 2009 Hei, har fått tilbud på eitt effektanlegg som har stått på ein Golf 3 GTI 8ventiler, å lurer på om dette passer på min TDI 110 hk golf 3. Det går fra katalysator og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2009 Mulig eg kun skal ha bakpotta om den passer da.. noen som vet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2009 kjør uten bakpotte u.. kun rakrør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2009 kjør uten bakpotte u.. kun rakrør hehe ja tdi'en bråker ikke så forferdelig =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2009 Takk for seriøse og gode forslag.. ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2009 Var seriøst forslag det da... er ikke vits med mange potter på en tdi.. Downpipe til en racecat og rakrør resten holder.. Kanskje 1 liten bakpotte.. Da flower det mye bedre og tempen synker i eksosen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2009 Var seriøst forslag det da... er ikke vits med mange potter på en tdi..Downpipe til en racecat og rakrør resten holder.. Kanskje 1 liten bakpotte.. Da flower det mye bedre og tempen synker i eksosen.. Samt turbo spooler opp fortere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2009 Vil ikke dette bråke da? Gode poeng sånn sett, men har eitt billig effeltanlegg for hand nå, å der er jo større diameter uansett, så litt vil det vel hjelpe på.. Noen anbefalinger på hvor en kan finne racecat og slikt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2009 http://www.kermatdi.com/ der har de racekat i 2.5" som er fin str til tdi( i hvertfall hva jeg har blitt fortalt) Diesel biler har liten eksoslyd. Turboen hjleper også mye på lyden. Jeg skal i hvertfall ha 2.5" etter hvert med racecat og en liten bakpotte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2009 Eksoslyd fra en 1.9TDi med 2,5" eksos fra turbo og ut med kun 2,5" racekat: http://www.stealthtdi.com/NewExhaust.wma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...