#1 Skrevet Mars 25, 2009 Hei, Dette gjelder en Passat 1,8t 97-modell 3b stv og jeg har problemer med en orginalmontert alarm som skrur seg på av seg selv. Det merkelige er også at hvis du vrir nøkkelen en ekstra gang mot høyre, altså samme veien som man låser bilen, så vil den noen ganger skru av alarmen, og andre ganger må jeg vri en gang til. Alarmen har også en tendens til å begynne å ule av seg selv, så mistenker dette er en litt oversensitiv sensor, men er det noen som har en oversikt på hvor disse sensorene sitter ? eventuelt noen andre som sliter med dette ? Godt å se at alarmen fungerer og den er godt hørbar, men tror kanskje ikke naboene er like enige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2009 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2009 Hei, Jeg har samme problemet på min 97' 3B. Hadde vært fint om du kunne gi beskjed hvis problemet er løsnet og hva som evt var problemet. Jeg bare koblet ut hele alarmen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2009 jeg har samme problem, har ikke feilsøkt så mye enda, men kjente feil er dørlåser som er defekte eller har dårlig kontakt. kan også være lurt å sjekke komfortenheten under passasjerstolen.. den kan være utsatt for fukt på kontaktpolene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2009 Skal sjekke dette, takk for tilbakemelding Rune. Hvordan koblet du fra alarmen Stian ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...