#1 Skrevet Mars 25, 2009 da er det ikke lenge til neste Lokallagsmøte. håper på litt bedre oppmøte en sist: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2009 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2009 i Bodø eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2009 i Bodø eller? riktig i bodø på peppes pitzza;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2009 Er ny i klubben og Bodø er vel mitt lokallag når jeg holder til på Ørnes for det meste av tiden?! Håper på å komme meg oppover til kl 18:00 så jeg kan være med på dette for første gang Har dere noen spesiell plass dere sitter på Peppes eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2009 Er ny i klubben og Bodø er vel mitt lokallag når jeg holder til på Ørnes for det meste av tiden?!Håper på å komme meg oppover til kl 18:00 så jeg kan være med på dette for første gang Har dere noen spesiell plass dere sitter på Peppes eller?? velkomen inn i klubben har egentli ikke noe spesiel plass. bare og møte opp. så finner vi nokk deg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2009 høres bra ut tenkte jeg skulle fått kontaktet noen slik at jeg kanskje kunne fått noen klistremerker fra klubben... noe nr jeg kan sende en mld til eller en person å ta kontakt med?? hadde jo passet utmerket å fått de utdelt på dette møtet f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2009 Ta kontakt med Tor Ness, vår eminente lokallagsleder. Han er nok rette mannen å snakk med. PS.. Mailen din er mottatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2009 Søndag er Glomfjord-dag... Mulig jeg kan få utsatt turen sørover, vi pleier å dra 19.00. Jeg kommer uansett, om det blir kort tid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2009 Vi kommer oxo:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 29, 2009 Skulle kommet men må være hjemme med ungen i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 29, 2009 Husk at klokken skal stiles 1 time fram i dag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...