Hvor skaffer jeg Rieger eller Oettinger?

Anbefalte innlegg

Heisann,

På jakt etter ny fremfanger til min A4 b6\8e. Hørte med NBS om Rieger RS4 (denne jeg i hovedsak ønsker) --> http://nbs.bildeler.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=13814&ASP=5237507&Type=Audi&Model=A4&Year=2002&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=5237507[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=2002[O]amp;Varegruppe=0362

13814.jpg

Men de sier den ikke finnes i 2009 katalogen, så da blir vell oettinger det eneste som ligner som jeg syns ser bra ut.. Noen som vet hvem som fører dette i norge? evt om noen vet om fler Rieger shopper som kan ha den på lager?

Mvh

Trond

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

art racing....leverer oettinger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

styling tech levanger skaffer det meste ivertfall av rieger;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for oettinger;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for oettinger;)

jupp enig,gå for Oettinger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann og takk for svarene,

Har snakket med Art Racing, men fremfanger kostet 5700, og sideskjørt 4200 (!!) som jeg syns var litt mye penger, ikke dyrt altså, jeg tror prisen jeg fikk var god, men jeg syns det blir litt mye penger.. skal jo lakkeres også.

Heller ingen som kan få tak i gamle fangeren (den på bildet i første post er visst ute av prod. og ingen som har på lager noen plass), bare den New Design som jeg syns ser over the top ut på bilde... Noen som har denne på bilen sin? kunne godt tenke meg å se hvordan den ser ut PÅ en bil, som er skikkelig senka med felger etc.

God helg :)

Mvh

Trond

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Rieger New Design eller hva den nå heter....

a4-8e010.jpg

Gå for oettinger du.... Det er klasseforskjell så til de grader på passform, mat. kvalitet, hvordan det føles å ta i de, pakking, etc. Leit litt rundt/søk litt så finner du nok noen som kan gi deg en god pris på det du vil ha. NBS bruker å være behjelpelige.

Rieger katalogen finner du her forresten : http://www.riegertuning.de/index.php?lang=english

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det såg jo egentlig ikke så gale ut det må jeg si, likte veldig godt den svarte med splitter i tillegg...! noen fler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.