#1 Skrevet Mars 25, 2009 Jeg har en A4 2004mod, 1,9 TDI. Jeg merker av og til at girkassen blir litt treg, er en seks trins kasse. Som eksempel så "spretter" ikke ikke girspaken tilbake hvis eg drar den ut mot siden. Var på servise sist fredag og de fant ingen ting gale. Noen som har noen forslag om hva det kan være?? Kristoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2009 Bomper denne eg... Ingen så vet noe om dette??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2009 Byttet olje i det siste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2009 Ikke på kassen så eg vet om. Hadde den på service sist uke, men de kunne ikke svare meg helt på ka det va. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2009 Jeg har 5-trinns Q-kasse da, men jeg fikk byttet olje på 160'km, og føler fortsatt på 270' nå at den går lett og fint. Kan jo være en ide å test å bytte olje, koster vel ca 1500-2000, og jeg syntes iallefall det var en god investering rent preventivt. Automatkasser har jo skiftintervall på 90' km, men de har jo en litt annen virkemåte, men tror ikke akkurat manuelle har vondt av det heller. Er jo endel belastning, og noe slitasje kan det jo være på div inni der som har godt av ny frisk olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2009 Okei, kanskje en ide å prøve det. Takk for ideen.. Tenkte kanskje eg skulle ta turen ned til møller å høre med de og. Så for vi se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...