Anbefalte innlegg

Tekst er av Andrè Folkedahl:

Da var tiden inne for å gjøre mamma en tjeneste; å polere bilen hennes. -noe den trengte sårt.

 

Var så heldig å få hjelp av Bernhard på denne også :)

 

Er sikker på at bilen ikke har blitt vasket på et år ellerno, så var rimelig mye skitt som hadde festa seg over alt. Jeg gikk over bilen med degreaser tre ganger, bilberry på felgene to ganger og vasket den godt med varmt vann, ullmitt og en megs såpe som jeg lånte av Bernhard (som jeg ikke husker navnet på:/) -ikke skyt meg :D

 

Bilen ble glatt, overraskende glatt så clayinga ble en lek. Fortsatte med å maskere bilen og ta bilder av swirljævelskapet.

 

Bilen har mye steinsprut i fronten, og en god del dype riper som skulle ha blitt våtslipt. Men det skjedde ikke denne gangen. -Vi gikk heller på med Scholl S3 og ull, og tok så mye vi fikk til. Det ble utrolig mye bedre, og kun de dypeste ripene ble igjen. Fikk en del hologrammer av S3/ull komboen, men de fjerna vi lett med Scholl S30 og oransj spiderpad.

 

Etter dette tok Bernhard kvelden, så jeg satt inn femte giret for å bli ferdig før jeg ble kastet ut av verkstedet jeg lånte :) Dro over med CG Virtua Bond, og skulle legge på Jetseal, men fant ut at tiden ble for knapp, så jeg gikk derfra og rett på voks.. Hvor valget falt på CG E-Zyme :)

 

Litt dårlig med bilder av hel bil etter hele prosessen, men det ble sent og jeg hadde dårlig tid, så kommer flere etter bilder i morgen når jeg skal shine den innvendig. -Noe som også trengs:)

 

Men nok snakk.. Her har dere litt bilder, som jeg vet dere liker.

 

klems

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

 

9.jpg

 

10.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11.jpg

 

12.jpg

 

13.jpg

 

14.jpg

 

15.jpg

 

16.jpg

 

17.jpg

 

18.jpg

 

19.jpg

 

20.jpg

 

21.jpg

 

22.jpg

 

23.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

24.jpg

 

 

Bilen er desverre litt støvete på bildene her da. Ble det når jeg kjørte den hjem fra lokalet igår, + at det blåser utrolig mye i dag.

Og dekkene er utrolig stygge og grå.. OG slitte :D de skal byttes snart, så gadd ikke shine de.

 

25.jpg

 

26.jpg

 

27.jpg

 

28.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobbet gutter! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nice.. nå ble den skikkelig blå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice :klapp::glad:

 

Som vanlig meget bra arbeid

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva gjorde du med glasset på lyktene??, mine er også veldig ripete

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva gjorde du med glasset på lyktene??, mine er også veldig ripete

 

Bare å polere med en liten forsiktighet det. Plastlykter kan poleres på samme måte som lakk, bare vær forsiktig. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.