Anbefalte innlegg

Hvor jeg skal tone finner jeg ut senere. Det søker jeg meg frem til ;)

 

Spørsmålet mitt er;

 

Jeg har en del riper på bakruta. Eller, jeg har maange riper på bakruta. Har dette noe å si når jeg skal tone rutene, vil jeg få et dårlig resultat? Eller vil det ha motsatt virkning. At toningen faktisk blir bra, og at ripene blir borte.

 

takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer jo velding ann på hvor ripene er inne/ute og hva slags riper hvor dype hovr lange osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle ripene er på utsiden. Alt fra 2-6 cm lange riper over store deler av bakruta. Men ingen dype. Kan se ut som noen har dratt hånda si over ruta mens det har vært støv/sand på den. Går vel kansje ann å behandle? Rubbe ned eller noe sånt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De legger jo for det meste filmen på innsiden av ruta så i mine øyne og erfaring vill Riper i ruta med Svart soting bak se forferdelig ut. kompis sota just bilen og han hadde skrap i ruta vi ikke viste om før mi sota det men nå er det veldi synelig og irriterende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig. Men vet du om det går ann å behandle ruta med noe, for å få bort ripene?

 

Jeg har hørt man kan pusse/slipe ned frontruta hvis den blir ripete og stygg. Men dette går vel ikke på bakruta, mtp at den er herdet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det vet jeg ikke men jeg skal høre med en glass mester i dag ANG sidevinduet på den bilen jeg har skrap i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne ikke gjøre noe:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.