#1 Skrevet Mars 25, 2009 Hvor jeg skal tone finner jeg ut senere. Det søker jeg meg frem til Spørsmålet mitt er; Jeg har en del riper på bakruta. Eller, jeg har maange riper på bakruta. Har dette noe å si når jeg skal tone rutene, vil jeg få et dårlig resultat? Eller vil det ha motsatt virkning. At toningen faktisk blir bra, og at ripene blir borte. takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2009 Det kommer jo velding ann på hvor ripene er inne/ute og hva slags riper hvor dype hovr lange osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2009 Alle ripene er på utsiden. Alt fra 2-6 cm lange riper over store deler av bakruta. Men ingen dype. Kan se ut som noen har dratt hånda si over ruta mens det har vært støv/sand på den. Går vel kansje ann å behandle? Rubbe ned eller noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2009 De legger jo for det meste filmen på innsiden av ruta så i mine øyne og erfaring vill Riper i ruta med Svart soting bak se forferdelig ut. kompis sota just bilen og han hadde skrap i ruta vi ikke viste om før mi sota det men nå er det veldi synelig og irriterende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2009 Riktig. Men vet du om det går ann å behandle ruta med noe, for å få bort ripene? Jeg har hørt man kan pusse/slipe ned frontruta hvis den blir ripete og stygg. Men dette går vel ikke på bakruta, mtp at den er herdet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2009 det vet jeg ikke men jeg skal høre med en glass mester i dag ANG sidevinduet på den bilen jeg har skrap i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2009 kunne ikke gjøre noe:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...