Skifte klosser Hvilket merke?

Anbefalte innlegg

Heisann da er det på tide å bytte bremse klosser på bilen:)

men hva slags merke er det som har de beste bremseklossene?

Brukte ATE på de n forje A3n min og skal si meg fornøyd med de men lurer på om det er noen som har noen andre tips? eller prøvd noe forskjellig?

fortell va som er søppel og va som er brukene:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med både Mintex (støver lite/lett å fjerne støvet, de som kalles 'red box'?) og TK(mener det var det de het..) som jeg fikk på den lokale delesjappa, greenstuff delte seg bare på cabben selv o mange er fornøyd med de.. Jeg kommer til å prøve å finne noen som sliter litt mer på skivene enn de originale, og Mintex har i grunn vist seg å holde skivene ganske pene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilke bremseklosser du bruker på en vanlig bil er det samme spørr du meg.. delphi brukte jeg sist, disse bremer like bra som orginale møller evt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt litt bedre en orginalt. i og med at jeg kjører sportslig og synes det er viktig med gode bremser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er de orginale stort sett bra nok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt Mintex og de støver fælt, kjøpte og noen på nbs som heter Brax de var noe bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt Mintex og de støver fælt, kjøpte og noen på nbs som heter Brax de var noe bedre.

Jeg har motsatt erfaring med Mintex. Støver merkbart mindre enn originalklosser kjøpt fra VAG i tillegg til at støvet ikke setter seg så godt på felgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kjørt på ebc yellowstuff i 2 år nå, og er veldig fornøyd med de, overraska over hvor godt de har holdt enda jeg har kjørt på bane flere ganger osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann da er det på tide å bytte bremse klosser på bilen:)

men hva slags merke er det som har de beste bremseklossene?

Brukte ATE på de n forje A3n min og skal si meg fornøyd med de men lurer på om det er noen som har noen andre tips? eller prøvd noe forskjellig?

fortell va som er søppel og va som er brukene:D

har ikke erfaring med de selv men det er liten tvil om hva jeg velger når jeg skal oppgradere bremsene mine neste gang; Ferrodo DS2500. Dyre ja, men de skal være noe av det beste til inspirert-/sportslig-/banekjøring...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte 1 år med EBC Red Stuff på min Golf 3 VR6

Meget fornøyd, byttet etter en uke med "orginalt" det støvet for mye

Men senere bare byttet til orginalt på nyere biler..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.