#26 Skrevet Mars 26, 2009 Her har du hatt litt jobb ja Caliper stempelet foran skal returnere uten noe spesielt press, vannpumpetang er fint. Har man store problemer med å presse det inn er caliper defekt. Skal ikke være nødvendig å løsne lufteskruer eller lokk på beholder. Klistrelappen fjernes og er der for at ikke klossene skal lage lyd. Så er ikke krise at jeg glemte den ene? Hva er det de hulla i klistrelappen indikerer egentlig? Kanskje her man skal ha litt kobberfett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 29, 2010 (endret) du trenger ikke løsne de store boltene for å bytte klossa på A6en, dvs det man egentlig har bruk for er en vannpumpetang til stempelet, og en 7mm umbrako HAY detta var en gammel post... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 5, 2010 HAY detta var en gammel post... Haha, ja har bytta klosser to ganger siden denne gang, OG bytta skiver nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...