Manglende ryggelys 1er eller 2er feil på eu?

Anbefalte innlegg

Sliter med å få ryggelyset til å funke på Sciroccoen min : bh : bilen skal på eu kontroll på fredag blir dette et problem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel en 1er tenker jeg :P

edit: forresten? er det bare 1 eller mangler begge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka en kontrollseddel jeg har liggende i arkivet og ryggelys er ikke et sjekkpunkt (med mindre det går under punktet "andre lys").

Regner med du har starta med den mest åpenbare problemløsningsmetoden: Prøvd en annen ryggelysbryter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka en kontrollseddel jeg har liggende i arkivet og ryggelys er ikke et sjekkpunkt (med mindre det går under punktet "andre lys").

Regner med du har starta med den mest åpenbare problemløsningsmetoden: Prøvd en annen ryggelysbryter?

Ryggelysbryter? Er det kontakten som står på girkassen? eg kan evt prøve å bytte den :)

Takker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, kontakten på girkassa er ryggelysbryteren:). Dersom du er litt heldig har den "nye" Roccoen din den enkle, topolede bryteren som du har på Golfen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, kontakten på girkassa er ryggelysbryteren:). Dersom du er litt heldig har den "nye" Roccoen din den enkle, topolede bryteren som du har på Golfen.

Det ser likt ut ja så krysser fingrene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

begge rygge lys ute av drift er nok 2 er feil, men det holder med et fungerende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Andreas skriver over tror ikke jeg heller ryggelys er et sjekkpunkt på eu-kontroll. Ryggelys er vel ikke påbudt..? Husker fra jeg var i forsvaret at MB feltvognene ikke har ryggelys, og det er jo aldri noe problem når disse var inne til eu-kontroll. Kommer ikke på noen 'vanlige' biler som ikke har ryggelys i farta, men kan ikke tenke meg annet enn at det sikkert finnes noen gamle biler uten ryggelys...

Med andre ord tror jeg ikke dette blir et problem på pkk, så jeg hadde nok ikke stressa for mye med dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

begge rygge lys ute av drift er nok 2 er feil, men det holder med et fungerende.

Hvor finner du det?

Jeg setter på ryggelys mangler under andre lys og da som en 1'er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryggelyset går under andre lys og gir maks en ener. Er som noen sier ikke påbudt, men skal virke om det er tilstede. Men kan ikke gi mer enn en ener på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå vært på eu kontroll å kan bekrefte att manglende ryggelys ikke gir feil :)

deffekt panservaier derimot gir 2er feil : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.