#1 Skrevet Mars 25, 2009 Hei For en stund siden så begynte ryggealarmen min å pipe litt merkelig. Stakk opp på møller hvor de kjørte en diagnose og fant ut at den ene ryggesensoren var defekt. Neste dag var plutselig alt i orden, alle sensorene fungerte som de skulle.. Kan det tyde på en kontaktfeil ett sted? For nå er den jævla pipinga tilbake igjen, så vil egentlig få fiksa det.. Hvordan får man av den lista som holder alle sensorene? Titta litt på det her en dag og skrudde ut noen av torx-skruene under der, men virka ikke som den var helt løs fordet.. Bilen er Audi A6 2000 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2009 Hvilken sensor var gåen? Skal være mulig å bytte de yttre uten å demontere lista.. jeg har gjort det.. Når du demonterer den lista, er det stor sjangs for at festene knekker.. bare så du har det i bakhodet:) Og det hender sensorene er litt av og på ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2009 Er en stund siden, men mener å huske det var den helt til venstre (førersiden). Hvordan kan man få ut en sensor uten å ta av den lista da? Typisk at clips går når man demonterer noe på VAG.. I allefall når man må gjette seg fram til hvordan man skal dra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2009 Letteste er å ha bilen i høyden (bukk). løsne de torx skrunene på under siden av lista/fanger.. Og bruke en lomme lykt og en tålmodig hånd. Den sitter klipset fast med 2 stok mothaker mener jeg å huske. Så skal den dras innover mot bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2009 Skjønner.. Så man kommer til under lista uten å faktisk måtte ta den av? Må jo ha bilen opp på bukk igjen for å bytte klossene, så tenkte å ta dette i samme slengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2009 det er verdt å prøve.. jeg har gjort det en gang. men det var den helt til høyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2009 Men var det defekt da, eller bare kontaktfeil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...